برش‌هایی از زندگی ابن‌الرضا(ع) در کتاب «قصه‌های زندگانی امام جواد(ع)»
کد خبر: 3633619
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

برش‌هایی از زندگی ابن‌الرضا(ع) در کتاب «قصه‌های زندگانی امام جواد(ع)»

گروه فرهنگی: انتشارات آستان قدس رضوی «به نشر»، کتاب «قصه‌های زندگانی امام جواد(ع)» را از مجموعه کتاب‌های قصه‌های زندگانی چهارده معصوم(ع) برای نخستین بار روانه بازار نشر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حضرت جوادالائمه(ع) تنها فرزند امام رضا(ع) هستند که در سن کودکی به مقام امامت رسیدند، سراسر عمر با برکت آن حضرت درس‌هایی است که می‌تواند انسان را در رهگذر زندگی کمک کند، به مناسبت فرا رسیدن شهادت جانگداز این امام همام، کتاب قصه‌های زندگانی امام جواد(ع) معرفی می‌شود.
این کتاب جلد یازدهم از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های زندگی چهارده معصوم(ع)» است که در 112 صفحه و قطع جیبی به چاپ رسیده و مشتمل بر 12 داستان از ابعاد و دوران‌های مختلف زندگی آن حضرت است.
جواد نعیمی، نویسنده کتاب قصه‌های زندگی حضرت جواد(ع) با بهره‌گیری از 23 منبع معتبر دینی و روایی داستان‌هایی کوتاه از زندگانی ابن‌الرضا(ع) را به رشته تحریر درآورده است.
«شکوه شادمانی»، «گلاب مهر و معنا»، «فرزانه آسمانی»، «باران بخشایش»، «گنجینه نیکویی»، «شکوفه‌های ماندگار»، «رنگین کمان واژگان»، «ارمغان آفتاب»، «نبرد روشنایی و تاریکی»، «رهنما و روشنگر پیشوای پشتیبان و کوچ خورشید» عناوین سرفصل‌های این کتاب است که جریانات زندگی این حضرت جوادالائمه(ع) را در قالب داستان‌های کوتاه و با نثری روان و ادبی بیان می‌کند.
یادآور می‌شود، علاقه‎مندان به تهیه این کتاب و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا با کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr تماس برقرار کنند.
captcha