«حکمت‌های باقری» برای چهارمین بار بر پیشخوان کتابفروشی‌ها رفت
کد خبر: 3635733
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

«حکمت‌های باقری» برای چهارمین بار بر پیشخوان کتابفروشی‌ها رفت

گروه فرهنگی: چاپ چهارم کتاب «حکمت‌های باقری»، در آستانه شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام محمدباقر(ع) بر روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، کتاب «حکمت‌های باقری»، هشتمین جلد از مجموعه کتاب‌های «راه زندگی» است که انتشارات آستان قدس رضوی «به‌نشر» آن را در 92 صفحه، در شمارگان هزار نسخه و در قطع رقعی منتشر کرده است.
مجموعه شمارگان چاپ قبلی «حکمت‌های تقوی» 5450 نسخه بوده که در چاپ چهارم این اثر 1000 نسخه به تیراژ آن اضافه شد.
حجت‌الاسلام جواد محدثی از نویسندگان برجسته معارف دینی و اهل بیت(ع)، در کتاب «حکمت‌های باقری» 40 سخن حکمت‌آمیز برگرفته از احادیث امام محمدباقر(ع) را همراه با توضیح مختصری بیان کرده است.
ترجمه روان، همراه با توضیحی مختصر و استفاده از اشعاری در لابه لای مطالب از جمله ویژگی‌های این کتاب است که مخاطب به خوبی می‌تواند درک درست و مشخصی از این حکمت‌های گوهربار داشته باشد.
«برترین جهاد»، «بهترین سپاس»، «گفتار نیکو»، «سلامت دل»، «نشانه‌های تواضع»، «علم‌آموزی»، «دست بالا داشتن»، «همراهی حیا و ایمان»، «شاد کردن مؤمن»، «صدق و امانت»، «سنت خوب و بد»، «دفاع از آبروی مؤمن»، «آتش حسد»، «ظاهر و باطن»، «جوان و دین‌شناسی»، «عزت»، «خودکشی»، «شکر و استغفار»، «غیبت و پرده‌دری» و ... برخی از موضوعاتی است که در کتاب «حکمت‌های باقری» به آن پرداخته شده است.
یادآور می‌شود، علاقه‎مندان به تهیه این کتاب و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا با کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr  تماس برقرار کنند.
captcha