90 درصد گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شدند
کد خبر: 3639121
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

90 درصد گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شدند

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰ درصد کار ساماندهی گلزار شهدا در این استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، سیدمنصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 14 شهریورماه در نشست کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میانگین ساماندهی گلزار شهدا در کشور 75 درصد است، افزود: 10 درصد گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد نیازمند ساماندهی است که در صورت تامین اعتبار و همکاری سایر ادارات در کم‌ترین زمان ممکن ساماندهی می‌شوند، ضمن اینکه ۵۲۸ گلزار شهدای شهری و روستایی در استان داریم.
وی با بیان اینکه در دولت یازدهم شاهد ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثارگری به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا هستیم، بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه ادارت و شرکت‌های خدمات رسان در راستای عمل به قانون ماده 11 برای ساماندهی گلزارهای شهدا از هیچ کوششی دریغ نکنند.
همچنین، سیدمحمود داربام، مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در امور ایثارگران نیز در این نشست از اختصاص یک میلیارد و 230 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای استان در سال 96 خبر داد و گفت: تاکنون 50 درصد این اعتبارات تخصیص یافته است .
وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در زمینه ساماندهی گلزارهای شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنند زیرا تحقق این مهم نیازمند برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر است .
مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در امور ایثارگران با بیان اینکه در راستای اجرای ماده 11 قانون جامع خدمات به ایثارگران، کار گروه ساماندهی گلزارهای شهدا  تشکیل شد، اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف به آبرسانی، برق‌رسانی و احداث جاده‌های دسترسی بوده که در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.
captcha