وفاق؛ پیش‌ شرط شناسایی ظرفیت‌های قرآنی کشور
کد خبر: 3686177
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰

وفاق؛ پیش‌ شرط شناسایی ظرفیت‌های قرآنی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر رادیو قرآن گفت: قطعاً در همه استان‌ها ظرفیت‌های عظیمی در حوزه قرآن وجود دارد و البته تا زمانی که وفاق و همدلی میان مدیران ایجاد نشود نمی‌توان این ظرفیت‌ها را شناسایی و مورد استفاده قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن، امروز، 8 بهمن ماه، در آیین رونمایی از 6هزار جلد قرآن کریم، اهدایی خیرین قرآنی که در استانداری برگزار شد گفت: ما به عنوان فعال قرآنی در برنامه‌های قرآنی همیشه به بیانات رهبری استناد می‌کنیم و البته باید قدردان این نعمت باشیم که فعالیت‌های قرآنی به صورت ویژه توسط ایشان رصد می‌شود.
وی ادامه داد: در دیداری که اخیراً با رهبری داشتیم ایشان تأکید داشتند که همه باید به امور قرآنی بپردازند؛ لذا نباید بین مردم و قرآن فاصله‌ای باشد و اساساً نباید چیزی به عنوان جامعه قرآنی و غیر قرآنی داشته باشم و قرآن را محدود کنیم به قشر خاصی بلکه همه باید فعال قرآنی باشند.
مدیر رادیو قرآن افزود: رهبری در این دیدار فعالیت‌های قرآنی را ساختمان عظیمی تشبیه کردند که تلاوت و حفظ قرآن سردر این ساختمان محسوب می‌شود، در این نگاه، قرآن چیزی نیست که بتوانیم آن را تقسیم کنیم و به دست یک عده‌ای به نام جامعه قرآنی بسپاریم و از این عده محدود انتظار داشته باشیم که اتفاق بزرگی در جامعه رقم بزنند.
این قاری بین‌المللی ادامه داد: امیدوارم تلاش‌های استان مرکزی در راستای ترویج قرآن الگوی برای تمام کشور باشد بنده به عنوان خادم قرآن از طرح‌های مشترک استان مرکزی با رادیو قرآن در سطح ملی استقبال می‌کنم، قطعاً سایر استان‌ها نیز مانند استان مرکزی ظرفیت‌های عظیمی در حوزه قرآن دارند و البته تا زمانی که وفاق و همدلی میان مدیران ایجاد نشود نمی‌توان این ظرفیت‌ها را شناسایی و مورد استفاده قرار داد.

captcha