فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با توسل به شهدا در مکتب‌الزهرا(س)
کد خبر: 3720516
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با توسل به شهدا در مکتب‌الزهرا(س)

گروه فرهنگی- محفل مکتب‌الزهرا(س) شهرستان تاکستان از سال 1392 با توسل به شهید نادر معصومی کار خود را آغاز کرده و در حوزه‌های مختلف ورزشی، مذهبی، کمک به نیازمندان و ایتام فعال است.

فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی با توسل به شهدا در مکتب‌الزهرا(س)

به گزارش ایکنا از قزوین، شب گذشته در شامگاه نوزدهم رمضان مقارن با مراسم عزاداری شهادت اولین امام شیعیان حضرت علی(ع) با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهر قزوین، سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان، جمعی از مسئولین، خانواده‌های شهدا و آحاد مردم روزه‌دار، در گلزار شهدای شهر تاکستان برگزار شد.
علی طاهرخانی، مسئول محفل مکتب‌الزهرا(س) شهر تاکستان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن اشاره به برگزاری ششمین سال متوالی این مراسم پرفیض در ماه مبارک رمضان به تشریح فعالیت‌های این انجمن در حوزه‌های مختلف ورزشی، مذهبی، کمک به نیازمندان و ایتام پرداخت و گفت: محفل مکتب‌الزهرا(س) از سال 1392 با توسل به شهید نادر معصومی شروع به فعالیت کرده است.
وی یادآور شد: طی سال‌های گذشته برنامه‌هایی را در ماه‌های محرم، صفر و رمضان المبارک با مشارکت جوانان شهر و حضور گسترده و پرشور مردم در سطح شهر هماهنگ در این هیئت برگزار شده است.
طاهرخانی در ادامه گفت: با پشتیبانی مردم و مسئولین کیفیت محتوایی برنامه‌ها و جلسات هفتگی مکتب روزبه‌روز ارتقاء یافته و این هیئت به حول و قوه الهی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.
بهزاد رحمانی یکی دیگر از خادمین مکتب‌الزهرا(س) در پاسخ پرسش ایکنا در خصوص چرایی انتخاب مزار شهدا برای مراسم قدر با اشاره به سخن مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) مبنی بر: «برگزاری مراسم احیا در شب‌های قدر موجب نزدیک‌تر شدن دل‌ها به خدا می‌شود» گفت: با توجه به مشارکت خودجوش جوانان ولایی شهر تاکستان و حضور حداکثری بیش از ده‌هزارنفری مردم در لیالی قدر و عزاداری مولای متقیان گلزار شهدا مأنوس‌ترین و مناسب‌ترین مکانی است که می‌توان مشتاقان اهل‌بیت را در کنار هم منسجم و همراه کرد.

انتهای پيام

captcha