رونمایی از کتاب «گردش تصویر» در همدان
کد خبر: 3737108
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

رونمایی از کتاب «گردش تصویر» در همدان

گروه فرهنگی - مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر عنوان کرد: اولین اکران کشوری فیلم جدید مسعود جعفری‌جوزانی در ملایر در ۳۰ مرداد و رونمایی از کتاب «گردش تصویر» با محوریت زندگی و فعالیت‌های استاد مسعود جعفری‌جوزانی از دیگر برنامه‌های این روز است.

رونمایی از کتاب «چرخش تصویر» با روایت زندگی استاد جعفری جوزانی

غلامرضا جمالی‌زاده، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت، جشن بزرگ 3 هزار نفری در ملایر برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشن در قالب برنامه‌های مختلف همچون، اجرای موسیقی،شعبده بازی و ... با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون، در اول شهریور ماه در سالن الغدیر شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.
جمالی زاده اضافه کرد: مسعود جعفری جوزانی یکی از مفاخر ملایر است که نام و آوازه وی از مرزهای کشور فراتر رفته است، به همین منظور 30 مرداد ماه آیین بزرگداشت این هنرمند عرصه فیلم و سینما در ملایر برگزار می‌شود.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ادامه داد: اولین اکران کشوری فیلم جدید مسعود جعفری جوزانی در ملایر در 30 مرداد و رونمایی از کتاب «گردش تصویر» با محوریت زندگی و فعالیت‌های استاد مسعود جعفری جوزانی از دیگر برنامه‌های این روز است.
انتهای پیام

captcha