برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) در 600 مسجد البرز
کد خبر: 3761817
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) در 600 مسجد البرز

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مراسم عزاداری رحلت نبی‌اکرم(ص) در ۶۰۰ مسجد و حسینیه این استان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیام اکرم(ص) در 600 مسجد البرز

حجت الاسلام محمدرضا معینی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: پیامبراکرم(ص) که شایسته‌ترین انسان نزد خداوند متعال بوده و تمام صفات خداوند در او جلوه‌گر است نمونه رحمت و رفعت خداوند و مایه فروتنی و تواضع در زمین برای مردم است.
وی بر ضرورت شناخت مسلمانان از ابعاد شخصیتی از آن حضرت تاکید کرد و گفت: خضوع و فروتنی در برابر خداوند و پرهیز از سخنان بیهوده از ویژگی‌های بارز شخصیت پیامبر اسلام(ص) است.
این مسئول بیان کرد: همچنین رفع حوائج مردم به ویژه اقشار نیازمند جامعه از حضرت محمد(ص) شخصیتی محبوب و قابل احترام در جامعه ترسیم کرده بود.
معینی با اشاره به این‌که شخصیت پیامبر اکرم(ص) بهترین الگو برای تعالی معنوی، فکری و اقتصادی مسلمانان است، گفت: با الگوگیری از پیامبر(ص) سلامت فردی و اجتماعی در جامعه میسر می‌شود.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز در پایان از برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر در مساجد و حسینه‌های این استان خبرداد و افزود: این آیین در 600 مسجد و حسینیه برگزار می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha