دستاوردهای فکری انقلاب به جوانان منتقل شود
کد خبر: 3773891
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

دستاوردهای فکری انقلاب به جوانان منتقل شود

گروه اجتماعی - امام جمعه دامغان با بیان اینکه نگرش قرآن تفکر و تعقل است، گفت: در آستانه انقلاب اسلامی باید دستاوردهای فکری انقلاب را نیز به جوانان انتقال دهیم.

دستاوردهای فکری انقلاب،به جوانان منتقل شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان،امام جمعه دامغان امروز، 28 آذر در نشست هم‌اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع جایگاه تعبد و تعقل در دین در دانشگاه دامغان با بیان اینکه امام(ره) مصداق اندیشه دینی هستند، اظهار کرد: باید سیره امام را به تمام جوانان بشناسانیم تا بدانند ایشان همواره الگوی سبک زندگی اسلامی بودند.

حسینیان با بیان اینکه مکتب ما مکتب وحیانی است و این مکتب تعقل و تفکر را عملکرد روح و نگرش قرآن را تفکر و تعقل می‌داند، گفت: در آستانه انقلاب اسلامی باید دستاوردهای فکری انقلاب را نیز به جوانان انتقال دهیم.

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه باید فرزندان خود را با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران آشنا کنیم و در مسیر اسلام حرکت و گام برداریم، متذکر شد: دشمنان در تلاش هستند که جشن ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار نشود و ما باید بکوشیم این جشن‌ها باشکوه‌تر و برعکس اهداف دشمنان برگزار شود.

حسینیان با بیان اینکه قرآن کریم با برهان و عقلانیت برابر است، یادآور شد: همه آیات قرآن کریم عقلانی و برهانی محسوب می‌شود و از آنجا که با افکار بشری هرگز نمی‌توان جامعه را اداره کرد می‌بایست در راستای شناخت قرآن گام‌های اساسی‌تری برداریم.

انتهای پیام

captcha