روضه حضرت الصِّدِّیقَةُ الشَّهِیدَةُ در هیئت رایة العباس
کد خبر: 3776283
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

روضه حضرت الصِّدِّیقَةُ الشَّهِیدَةُ در هیئت رایة العباس

کانون خبرنگاران نبأ ــ مجلس روضه حضرت الصِّدِّیقَةُ الشَّهِیدَةُ فاطمه زهرای اطهر(س) از سوی هیئت مذهبی رایة العباس رهروان شهدا در حسینیه بلوار شهید چمران منطقه 1 شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مجلس روضه حضرت الصِّدِّیقَةُ الشَّهِیدَةُ فاطمه زهرای اطهر(س) از سوی هیئت مذهبی رایة العباس رهروان شهدا با ذاکری سیدحسن هاشمی، شامگاه 6 دی‌ماه در محل حسینیه بلوار شهید چمران منطقه 1 شهر بوشهر برگزار شد.

سه ویژگی رفتاری و اخلاقی منتظران حجت خدا

حجت‌الاسلام محسن اسماعیل پور، سخنران مراسم در این مجلس با بیان اینکه وجاهت پیدا کردن از درب خانه اهل بیت(ع)، وفای به عهد و با خبر بودن از احوال مومنین به عنوان بخشی از ویژگی رفتاری و اخلاقی منتظران حجت خدا است، اظهار کرد: اگر مومنین زمان و دوران غیبت را قدر بدانند و همبستگی قلبی و وحدت کلمه داشته باشند این نکات کمک می‌کند که امر ظهور و فرج حجت خدا به تاخیر نیفتد و لذا بدین جهت است که وفاداری و پایبندی به عهد یکی از امور و مسائل ثاتیرگذار در امر فرج صاحب‌الزمان(عج) است.

وی در ادامه به تفسیر آیه هشتم سوره تکاثر «ثُم‌َّ لَتُسئَلُن‌َّ یَومَئِذٍ عَن‌ِ النَّعِیم‌ِ» پرداخت و بیان کرد: کسانی که به عهد خود وفا کنند و پیمان نمی‌شکنند و از اموال زندگی خود انفاق به نیازمندان داشته و در راه حق ایثار و جهاد فی سبیل الله می‌کنند؛ اینها صاحبان عقل و ایمان توحیدی هستند.

سبک زندگی رضوی؛ رسیدگی به امور معیشتی و رفع گرفتاری مومنین

حجت‌الاسلام اسماعیل پور در پایان با اشاره به اینکه مراجعه افراد به نزد شما یک رحمت الهی است، گفت: رسیدگی به امور معیشتی و رفع گرفتاری مومنین سبک زندگی حضرت ثامن الحجج(ع) است.

برگزاری همایش بصیرتی جوانان انقلابی ویژه حماسه 9 دی

یادآور می‌شود: همایش بصیرتی جوانان انقلابی به مناسبت حماسه 9 دی در شامگاه شنبه، 8 دی‌ماه ساعت 20:30 با حضور دانشجویان و فعالان فرهنگی و با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری از سوی هیئت مذهبی رایة العباس رهروان شهدا در محل حسینیه بلوار شهید چمران منطقه 1 شهر بوشهر برگزار خواهد شد.

حامد فکوری

عکاس: احسان غریبی

انتهای پیام 

captcha