ملت ایران با تمام وجود پای ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند
کد خبر: 3776314
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

ملت ایران با تمام وجود پای ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند

گروه اجتماعی: امام جمعه سمنان گفت: یوم الله ۹ دی بار دیگر به بیگانگان و دشمنان اثبات کرد که ملت ایران با تمام وجود پای ارزش‌های نظام ایستاده‌اند.

ملت ایران با تمام وجود پای ارزش‌های نظام اسلامی  ایستاده‌اند

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان ظهر امروز 7 دی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه یوم الله ۹ دی بار دیگر به بیگانگان و دشمنان اثبات کرد که ملت ایران با تمام وجود پای ارزش‌های نظام ایستاده‌اند، اظهار کرد: حرکت خودجوشی که در این روز تاریخی شکل گرفت نشان داد که ملت ایران به فتنه گران و بیگانگان اجازه جولان نخواهند داد.

آیت‌الله شاهچراغی ادامه داد: عوامل درونی در فتنه ۸۸ نقش مهمی برای شکل‌گیری آن داشت، که امروز این مهم می‌طلبد تا مراقب این گونه توطئه‌ها باشیم زیرا دشمن هر لحظه در کمین و به دنبال نقشه‌های جدید است.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه مردم از آرمان‌های شهدا و انقلاب صیانت می‌کنند، افزودد: فتنه گران می‌خواستند با تفرقه‌افکنی و دشمنی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند که با هوشیاری ملت ایران امروز دیگر توان این کار را ندارند و به اقتدار جمهوری اسلامی بارها اشاره کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بابیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی ضروری است، متذکر شد: مردم بار دیگر در این روز اثبات خواهند کرد که همچنان پشت رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد احدی به کیان آن‌ها تجاوز کند، قطعا این روز می تواند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان غرب و شرق باشد.

شاهچراغی از دست دادن ایت الله هاشمی شاهرودی را ضایعه دردناکی برای جامعه اسلام و ملت ایران دانست و گفت: این مفاخر ارزشمند گوهرهای تکرار نشدنی هستند که دستاوردهای ایشان برای ما یادگار مانده است و باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام

 

captcha