۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
کد خبر: 3776797
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

گروه اجتماعی - امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: ۹ دی سال ۸۸ انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد.

۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان، امام جمعه دامغان شب گذشته 8 دی  در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی دامغان با اشاره به اینکه ۹ دی سال ۸۸ انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد، یادآور شد: مردم در این روز با موقعیت‌شناسی و حضور به موقع خود این رویداد تاریخی را برای همیشه به ثبت رساندند.

امام جمعه دامغان ۹ دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دانشت و گفت: ۹ دی به‌عنوان الگو برای حل مسائل کشور تبدیل‌ شده است زیرا‌ ملت با توجه به مشکلاتی که در حوزه اقتصادی دارند هرگز دست از ارزش‌ها و مبانی دینی و اسلامی خود بر نخواهند داشت.

حسینیان با بیان اینکه مردم ایران در اصل نظام و ولایت فقیه معامله نمی‌کنند و از آرمان‌های امام راحل و رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند، متذکر شد: با توجه به فرارسیدن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران باید برنامه‌ریزی کرد تا جشن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران باشکوه برگزار شود.

امام جمعه دامغان با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف طی ۴۰ سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، متذکر شد: مردم خدمات نظام را می‌بینند و نباید به سیاه‌نمایی‌هایی که از سوی دشمنان انجام می‌شود توجه کرد.

انتهای پیام

captcha