هنر؛ بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم دینی
کد خبر: 3785404
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

هنر؛ بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم دینی

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه از هنر می‌توان به‌عنوان ابزاری برای انتقال مفاهیم دینی استفاده کرد، گفت: انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف دستاورد‌های فوق‌العاده‌ای داشته که باید برای مردم تبیین شود.

هنر؛ بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم دینی

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید‌محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان عصر روز گذشته، 8 بهمن درمراسم تجلیل از هنرمندان متعهد و انقلابی «دیروز، امروز و فردا» با بیان اینکه از هنر می‌توان به‌عنوان ابزاری برای انتقال مفاهیم دینی استفاده کرد گفت: انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف دستاورد‌های فوق‌العاده‌ای داشته که باید برای مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: هنر بهترین زبان برای معرفی دستاوردهای انقلاب و کارکردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر است که در این راستا از ظرفیت هنر وهنرمندان انقلابی در برنامه‌ها و جشن‌های 40 سالگی انقلابی استفاده شود.

آیت‌الله شاهچراغی از هنرمندان انقلابی استان سمنان با عنوان افتخار به گذشته، امید به آینده یاد کرد و افزود: دین چیزی جزء عشق نیست، عشق به خدا، ولایت، قرآن و حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) و امام عاشق اسلام و انقلاب بود.

امام جمعه سمنان، شعر را یک هنر و شاعران را از هنرمندان دانست و یاداور شد: سروده ها و اشعار برخی از شاعران زمینه ساز تحولات شده است که با استفاده از هنر می‌توان بسیاری از مسایل انقلاب و اسلام را در جامعه تبیین کرد.

گفتنی است در این مراسم از هشت تن از هنرمندان انقلابی این استان تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha