برگزاری ۵۵۰ گفتمان دانش‌آموزی در مدارس سمنان
کد خبر: 3810723
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

برگزاری ۵۵۰ گفتمان دانش‌آموزی در مدارس سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری ۵۵۰ گفتمان دینی در سطح مدارس استان در سال تحصیلی جدید و با همراهی آموزش و پرورش خبر داد.

برگزاری 550 گفتمان دانش‌آموزی در مدارس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، صبح امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعامل خوب این اداره‌کل و آموزش و پرورش، گفت: در سال تحصیلی جاری ۵۵۰ جلسه گفتمان دینی در سطح ۱۱۰ مدرسه استان برگزار شده که بیش از هشت هزار دانش‌آموز استان سمنان مخاطب این گفتمان‌ها بوده‌اند.

وی ادامه داد:این گفتمان‌ها با موضوعات اعتیاد، معضلات اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، اقتصاد مقاومتی، احکام دینی، فضای مجازی و … برگزارشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۳۴ استاد و کارشناس بومی و غیر‌بومی رسالت تدریس در گفتمان‌های این اداره کل را برعهده داشته‌اند، متذکر شد: ۲۳ مدرسه در شاهرود، ۱۶ مدرسه در سمنان، ۱۰ مدرسه در مهدی‌شهر، ۱۵ مدرسه در گرمسار و آرادان، ۱۰ مدرسه در میامی، ۲۰ مدرسه در دامغان و شش مدرسه در سرخه میزبانان این گفتمان‌های دانش‌آموزی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه این گفتمان‌ها دارای دو ویژگی خاص هستند که یکی از آنها انتخاب اساتید و کارشناسان جوان و دیگری پرسش و پاسخ محور بودن این گفتمان‌ها است، یادآور شد: وقتی برنامه‌ای به صورت گفتگو برگزار می‌شود رغبت بیشتری برای دانش‌آموزان به وجود می‌آورد که این گونه گفتمان‌ها با استقبال خوبی نیز از سوی دانش آموزان و مخاطبان روبرو می‌شود.

شکری با بیان اینکه این گفتمان‌ها در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود، افزود: یکی از ویژگی‌های متمایزکننده گفتمان‌های دینی نسبت به سایر برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در سطح استان، حضور والدین، اولیا و مربیان در این گفتمان‌ها هستند که آنها نیز مخاطب گفتمان‌ها قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

captcha