اجرای نمایش خیابانی «سپاس‌گزاری» در بابلسر
کد خبر: 3831771
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

اجرای نمایش خیابانی «سپاس‌گزاری» در بابلسر

گروه فرهنگی- نمایش خیابانی «سپاس‌گزاری» باموضوع سبک زندگی و به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی دهم مردادماه در سواحل دریای بابلسر به اجرا درآمد.

اجرای نمایش خیابانی «سپاس‌گزاری» در بابلسربه گزارش ایکنا از مازندران از سوی گروه تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی و با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر نمایش خیابانی «سپاس گزاری» با موضوع سبک زندگی و مشکلات اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، دهم مردادماه 98 در پارکینگ دو ساحل دریای بابلسر به اجرا درآمد.
این نمایش که با اقبال خوب مردم مواجه شد به داستان زن و مرد جوانی می‌پردازد که پس گذشت سه الی چهار سال از زندگی مشترک‌شان بنای ناسازگاری گذاشته و قرار می‌گذارند که از یکدیگر جدا شوند، رهگذری که مشاور خانواده نیروی انتظامی است بگو نگو آن‌ها را می‌شنود و به یاری‌شان می‌شتابد و...
بر اساس این گزارش در این نمایش فاطمه گل‌محمدی تواندشتی در نقش زن جوان، محمد مهدی شریف پور در نقش مرد جوان و فاطمه خلخالی در نقش رهگذر به ایفای نقش پرداختند.
لازم به ذکر است؛ این نمایش تا پایان ایام تابستان 98 هر هفته در چند نوبت دیگر نیز در سطح ساحل شهرستان بابلسر به اجرا در خواهد آمد.
انتهای پیام

captcha