شرکت 300 هزار دانش‌آموز البرزی در جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3846984
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

شرکت 300 هزار دانش‌آموز البرزی در جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان(ره) البرز گفت: 300 هزار دانش‌آموز البرزی پس از نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها با شعار «به رنگ مهر رویایی را بسازیم» به یاری دانش‌آموزان نیازمند شتافتند.

شرکت 300 هزار دانش‌آموز البرزی در جشن عاطفه‌ها

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان(ره) البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز با بیان اینکه آئین متمرکز زنگ عاطفه‌ها در آموزشگاه دخترانه اکبریه ناحیه چهار آموزش و پرورش کرج و در قالب «پویش عاطفه‌ها» برگزار شد، گفت: یک هزار و 500 مدرسه در البرز همزمان با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به همکلاسی‌های نیازمند خود اهدا کردند.
وی با اشاره به اینکه عمده هدف برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس ترویج فرهنگ نوعدوستی در بین دانش آموزان و آموزش کمک به نیازمندان در سطح مدارس است، افزود: بیش از ۳۰۰ هزار دانش‌آموز البرزی در روزهای نخست بازگشایی مدارس پس از نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها با شعار «به رنگ مهر رویایی را بسازیم» به یاری دانش آموزان نیازمند شتافتند.
این مسئول با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها که در روز چهارشنبه ۱۰ مهرماه برگزار شد به مشارکت دانش آموزان در این مراسم اختصاص داشت، یادآور شد: مدارس البرز همه ساله با هدف کمک به تأمین بخشی از نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و در قالب آئین ملی جشن نیکوکاری با کمیته امداد همکاری می‌کنند و امسال تمامی فعالیت‌های مرحله دوم پویش عاطفه‌ها با همکاری تمام مراکز نیکوکاری فراگیر و با محوریت مرکز نیکوکاری فرهنگیان برگزار شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان(ره) البرز اعلام کرد: مبالغ اهدایی دانش‌آموزان از طریق 300 هزار پاکت ویژه پویش عاطفه‌ها که پیش از این توسط مرکز نیکوکاری فرهنگیان توزیع شده بود، طبق نظر مدیران مدارس میان خانوارهای نیازمند دارای محصل هزینه خواهد شد.
وی تأکید کرد: نیکوکاران و خیران در طول سال می‌توانند علاوه بر کمک‌های نقدی، حمایت‌های غیرنقدی خود را در زمینه تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، امور درمانی و فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و تأمین جهیزیه محرومان نیز داشته باشند؛ حدود ۶۵ درصد از اعتبار فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز را نیکوکاران تأمین می‌کنند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha