انجام طرح داناب در ۲۵۰ کلاس درس سمنان
کد خبر: 3854930
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

انجام طرح داناب در ۲۵۰ کلاس درس سمنان

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاد دانشگاهی سمنان با بیان اینکه طرح داناب در ۲۵۰ کلاس درس استان انجام می‌شود، گفت: داناب باعث ارتقای ۱۲ درصدی سطح آگاهی دانش‌آموزان نسبت به آب شده است.

انجام طرح داناب در ۲۵۰ کلاس درس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، حسن رهایی، رئیس این نهاد، ظهر امروز، 14 آبان در مراسم افتتاحیه طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب (داناب) به میزبانی مدرسه دخترانه پیامبر اکرم‌(ص) با بیان اینکه در دوره‌های قبل طرح داناب، هشت شهرستان استان درگیر و برای آن فرایند اجرای کار تعریف شد، گفت: امسال این طرح در دو منطقه آبی سمنان و میامی با ۲۵۰ کلاس درس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مبنای کار، بر این اساس خواهد بود که طرح‌ها از حالت فرمایشی خارج می‌شود و ازآنجا که باید بر اساس پژوهش و تحقیق کار صورت گیرد؛ لذا در فرآیند این کار شبکه برنامه‌ای رسانه‌ای، فرهنگی و آموزشی تعریف شد تا طی طرح داناب، جریان‌سازی اتفاق افتد.

رهایی با اشاره به اینکه از میان ۲۸ هزار دانش‌آموز استان سمنان در دوره قبل ۹.۸ درصد ارتقای شناخت بین دانش‌آموزان صورت گرفت، یدآور شد: امسال طرح داناب توانست سطح شناخت و آگاهی دانش‌آموزان را نسبت به منابع آب ۱۲ درصد ارتقا دهد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه قبل از شروع کار سطح آگاهی دانش‌آموزان از منابع آب مورد پایش قرار گرفت، متذکر شد: در ادامه روند کار معلمان به‌عنوان رابطان اصلی آموزش داده شدند و این مداخله‌گری اتفاق افتاد تا سطح آگاهی دانش‌آموزان ارتقا یابد.

انتهای پیام
captcha