ایجاد موقوفات جدید با نیات منطبق بر نیاز روز جامعه انجام شود
کد خبر: 3856793
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

ایجاد موقوفات جدید با نیات منطبق بر نیاز روز جامعه انجام شود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: ایجاد موقوفات جدید با نیات منطبق بر نیاز روز جامعه، یکی از اقدامات مؤثر اوقاف است و باید افزایش‌یافته و واقفان به سمت ایجاد این قبیل موقوفات هدایت شوند.

ایجاد موقوفات جدید با نیات منطبق بر نیاز روز جامعه انجام شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان، شب گذشته، 21 آبان در دیدار با مسئول امور استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه، مجموعه‌ای فعال، پویا و بانشاط است، گفت: این سازمان اقدامات مفید و مؤثری در زمینه‌های مختلف ازجمله حمایت از حوزه‌های علمیه انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ایجاد موقوفات جدید با نیات منطبق بر نیاز روز جامعه یکی از اقدامات مؤثر اوقاف است و باید افزایش‌یافته و واقفان به سمت ایجاد این قبیل موقوفات هدایت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان، یکی از اقدامات مهم اوقاف را تلاش جهت به‌روزرسانی اجاره‌بهای موقوفات برشمرد و گفت: مستاجران موقوفات باید در نظر داشته باشند تا اجاره‌بهای موقوفات را به نرخ عادلانه روز و به‌موقع پرداخت کنند تا زمینه اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش فراهم شود.

انتهای پیام
captcha