بیانیه گام دوم انقلاب، جهت‌دهنده به حرکت جوانان در تمامی عرصه‌هاست
کد خبر: 3863347
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

بیانیه گام دوم انقلاب، جهت‌دهنده به حرکت جوانان در تمامی عرصه‌هاست

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف سمنان گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری با به کار بردن نام جوانان که شامل دانشجویان نیز می‌شود خواستار حرکت انقلابی در تمامی عرصه‌ها شده‌اند.

بیانیه گام دوم انقلاب جهت حرکت انقلابی جوانان در تمامی عرصه‌هاست

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اوقاف استان، حجت‌الاسلام تدینی، مدیرکل این اداره امروز، 20 آذرماه در بازدید از دانشکده علوم قرآنی شاهرود با اشاره به روز دانشجو اظهار کرد: در ۱۶ آذر سال ۳۲ جنبش انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت، در آن جو خفقان، این دانشجویان بودند که حرکت اولیه جنبش انقلابی را به پا کردند، بصیرت و استکبار‌‌ستیزی در این جنبش مشهود بود، پس از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی به گفته امام خمینی‌(ره) انقلاب بزرگتری به راه انداختند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ نیز دانشجویان با تقدیم ۲۶۰۰ شهید نقش ویژه‌ای در جنگ تحمیلی داشتند و کار‌های فنی و مهندسی ویژه‌ای همچون پل بعثت در اروندرود را مهندسی کردند و پس از جنگ تحمیلی در چهل سال اول انقلاب خدمات مؤثری در تمام عرصه‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند.

مدیرکل اوقاف استان افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب هم مقام معظم رهبری با کار بردن نام جوانان که شامل دانشجویان نیز می‌شود خواستار حرکت انقلابی در تمامی عرصه‌ها شده‌اند.

محمدی، ریاست دانشکده علوم قرآنی شاهرود نیز در این مراسم با بیان اینکه روز دانشجو نقطه عطفی جهت مبارزه با استکبارستیزی و عدالت‌خواهی و برافراشتن پرچم آزادگی در ایران اسلامی است، یادآور شد: دانشجو رمز بالندگی و رشد و توسعه و پیشرفت در هر جامعه همحسوب می‌شود و تلاش در راه قوی‌تر شدن و عالم شدن جزء وظایف دانشجویان به‌عنوان سرمایه هر کشوری است و در واقع دانشجویان با تلاش در تحصیل علم موجب پیشرفت کشور می‌شوند و این امر موجب بالندگی ایران اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha