ایجاد پیوست فرهنگی برای طرح‌های عمرانی ضروری است
کد خبر: 3863921
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

ایجاد پیوست فرهنگی برای طرح‌های عمرانی ضروری است

گروه اجتماعی ــ استاندار سمنان با تأکید بر اینکه طرح‌های عمرانی و اقتصادی بسیار مثبتی در دست اجراست، گفت: اجرای طرح‌های اقتصادی بدون توجه به دغدغه‌های مردمی ناقص محسوب می‌شود؛ لذا برای هر طرحی باید پیوست فرهنگی و اجتماعی نیز نوشت.

ایجاد پیوست فرهنگی و اجتماعی برای طرح‌های عمرانی ضروری است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از مهر، علی‌رضا آشناگر، استاندار این استان، ظهر امروز، 23 آذرماه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه ۹۵ درصد اعتبارات سفر اول روحانی به سمنان تخصیص‌ یافته است، گفت: خوشبختانه همراهی مدیران در جذب اعتبارات سفر اول روحانی به سمنان مناسب بود.

وی با تأکید بر اینکه سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات دور دوم سفر نیز تاکنون ابلاغ‌ شده که باید برای درست خرج کردن این اعتبارات تلاش مضاعفی کرد، اظهار کرد: از ظرفیت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارهای عمرانی و اقتصادی استان استفاده شود.

آشناگر با بیان اینکه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی از همه ظرفیت‌های موجود در سطح استان برای ارتقای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، اعتبارات و ... استفاده کنند، گفت: هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات زیرساختی ضروری است.

وی متذکر شد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی بسیار مثبتی در دست اجراست که بر این اساس اجرای طرح‌های اقتصادی بدون توجه به دغدغه‌های مردمی ناقص محسوب می‌شود؛ لذا برای هر طرحی باید پیوست فرهنگی و اجتماعی نیز نوشت.

انتهای پیام
captcha