جشن خانواده ایرانی در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 3868320
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

جشن خانواده ایرانی در شیراز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ مدیر داخلی مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز از برگزاری جشن خانواده ایرانی در اواخر دی‌ماه جاری در این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، علی خواجوی، مدیر داخلی مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز امروز، ۱۱ دی در جمع خبرنگاران گفت: برای نخستین بار در منطقه جنوب کشور جشن‌های پرنشاطی با حضور هنرمندان بومی طراز اول کشور در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه جشن خانواده ایرانی، پس از برگزاری دو دوره موفق در اواخر این ماه در شیراز برگزار می‌شود، گفت: در صورت استقبال خوب شهروندان و خانواده‌ها پروسه زمانی برگزاری این جشن‌ها را از ماهیانه یکبار به هفتگی خواهیم رساند.
خواجوی با تصریح اینکه در اجرای این جشن‌های خانوادگی، ارائه خدمات با کیفیت، در محیطی بسیار زیبا با بهترین برنامه‌های شاد و مفرح پیش‌بینی شده است، گفت: در باشگاه دانشگاه شیراز قبل از توجه به رویکردهای اقتصادی به دنبال کارکردهای فرهنگی و فرهنگ‌سازی مباحث مرتبط با شور و نشاط اجتماعی هستیم.
وی از ظرفیت پتانسیل بسیار بالای استان فارس به ویژه کلانشهر شیراز در بحث برگزاری رویدادهای فرهنگی به ویژه جشن‌ها و فستیوال‌ها سخن گفت و اضافه کرد: امروز متأسفانه به جز اجرای کنسرت، هیچ برنامه‌ای به خصوص برای خانواده‌ها تعریف نشده است، خلأ برنامه‌های شاد و مفرح می‌تواند به نوعی کرختی اجتماعی را به دنبال داشته باشد.
مدیر مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز با تأکید بر اینکه محور تمام برنامه‌ها در این مرکز معطوف به خانواده‌هاست، گفت: باشگاه دانشگاه شیراز به مناسبت‌های مختلف میزبان برگزاری جشن‌های خانوادگی خواهد بود و بهترین و شادترین برنامه‌ها را در این جشن‌ها به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام
captcha