فراهم‌آوری تمهیدات لازم برای اقامت گردشگران در هتل‌های کرمان
کد خبر: 3882108
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

فراهم‌آوری تمهیدات لازم برای اقامت گردشگران در هتل‌های کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان گفت: هر روزه تمامی مراکز اقامتی استان ضدعفونی می‌شوند و تمهیدات لازم برای اقامت گردشگران و مسافران در این مراکز اندیشیده شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، فریدن فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان امروز شنبه، 10 اسفندماه درباره وضعیت هتل‌های استان، گفت: با توجه به اینکه کرمان جزو استان‌های سفید به لحاظ شیوع بیماری کرونا است، در حال حاضر هیچ ممنوعیتی برای پذیرش و اقامت گردشگران و مسافران و رزرو هتل‌های کرمان وجود ندارد.

وی افزود: هر روزه مراکز اقامتی استان کرمان ضدعفونی می‌شوند و تمهیدات لازم برای اقامت گردشگران و مسافران در این مراکز اندیشیده شده است.

فعالی درباره تدابیر اندیشیده شده درباره احتمال ورود مسافر ناقل ویروس کرونا به مراکز اقامتی استان کرمان، بیان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اطلاع‌رسانی آموزشی به مدیران و کارکنان مراکز اقامتی داده می‌شود تا افرادی که در این مراکز فعال هستند با علائم اولیه بیماری کرونا آشنا شده و نکات بهداشتی و مسائلی که الزاماً باید رعایت شود را آموزش ببینند.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان تصریح کرد: در تلاش هستیم اکیپ‌هایی در مراکز اقامتی که مسافران زیادی داشته و پرتردد هستند مستقر شوند تا قبل از ورود به مراکز، تست بیماری کرونا از آن‌ها گرفته شود که البته بهتر است این کار در مبادی ورودی مثل فرودگاه، ایستگاه قطار و ایستگاه‌های پلیس راه در ورودی شهرها گرفته و توسط کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کنترل شود.

وی افزود: باید شرایطی ایجاد شود که قبل از پذیرش در مراکز اقامتی، تست اولیه از مسافران گرفته و مورد مشکوک به مراکز درمانی اطلاع داده شود.

فعالی تصریح کرد: ما طبق دستورالعمل و بخشنامه‌های وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عمل می‌کنیم تا از شیوع کروناویروس در مراکز اقامتی استان کرمان جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha