بهبودی ۵ بیمار مبتلابه کرونا در سمنان
کد خبر: 3882613
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

بهبودی ۵ بیمار مبتلابه کرونا در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تاکنون شش بیمار مبتلابه کرونا در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه بستری شدند، گفت: پنج نفر از این بیماری بهبود یافتند.

بهبودی 5 بیمار مبتلابه کرونا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، نوید دانایی، رئیس این دانشگاه امروز، 12 اسفند با تأکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع گسترده کرونا در استان گفت: تاکنون شش بیمار مبتلا قطعی به کرونا در بیمارستان‌های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند که از این تعداد پنج نفر بهبودیافته امروز از بیمارستان مرخص شدند.

وی  با اشاره به اینکه یک نفر از این بیماران که بانویی میان‌سال بود جان خود را از دست داد، اظهار کرد: بهترین روش برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس شست‌وشوی مداوم دست‌ها در طول روز  است زیرا سرعت انتشار این ویروس در مقایسه با سایر ویروس‌های واگیردار بالاتر است و به همین دلیل مراقبت و پیشگیری در این برهه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دانایی با تأکید بر اینکه مردم باید از حضور در اجتماعات و سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، متذکر شد: رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت به اطلاع عموم مردم رسانده می‌شود نقش مؤثری در پیشگیری از ابتلا به این بیماری ایفا می‌کند.

انتهای پیام
captcha