توزیع 6300 بسته بهداشتی در بین نیازمندان سمنان
کد خبر: 3887012
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

توزیع 6300 بسته بهداشتی در بین نیازمندان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در راستای اجرای ویژه‌برنامه آستان مهربانی و باهدف کمک به اقشار نیازمند، بالغ‌بر 6300 بسته شامل اقلام ضدعفونی و بهداشتی به همت هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان سمنان تهیه و توزیع شد.

توزیع 6300 بسته بهداشتی در بین نیازمندان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف سمنان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی،مدیر کل این اداره  اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدید سازمان مبنی بر تقویت کارکردهای اجتماعی و خیریه و کاهش آسیب‌های اجتماعی، و خدمت‌رسانی و کمک به اقشار بی‌بضاعت، کم‌بضاعت و محرومان و همچنین بر اساس رسالت ذاتی سازمان مبنی بر اجرای نیات واقفین خیراندیش اجرای برنامه دست‌های مهربانی امسال پیش از آغاز سال جدید جهت اجرا به ادارات اجرایی و هیئت‌امنای بقاع متبرکه ابلاغ شد که در راستای اجرای ویژه‌برنامه آستان مهربانی و باهدف کمک به اقشار نیازمند، بالغ‌بر 6300 بسته شامل اقلام ضدعفونی و بهداشتی به همت هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان سمنان تهیه و توزیع شد.
وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا ویروس لزوم رعایت بهداشت شخصی توسط افراد، پس از ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی برنامه آستان مهربانی، به همت هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان و با استفاده از ظرفیت موقوفات، بقاع متبرکه و ظرفیت‌های مردمی علی‌الخصوص هیئت امناء، خیرین، متولیان و تشکل‌ها و مؤسسات نسبت به تهیه و آماده‌سازی پک‌های بهداشتی و توزیع بین اقشار نیازمند اقدام شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای اعلام شیوع کرونا ویروس در کشور و استان، این اداره کل در هماهنگی کامل با ستاد مبارزه با کرونای استان بوده افزود: نسبت به لغو کلیه برنامه‌ها و تجمعات در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سطح استان اقدام نمودیم.
تدینی  متذکر شد: بقاع متبرکه استان به‌صورت مستمر شستشو و ضدعفونی می‌شده که در این راستا در حال حاضر نیز بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان تعطیل هستند.
مدیر کل اوقاف استان بابیان اینکه بهترین شیوه جلوگیری از شیوع این ویروس، قطع زنجیره انتقال است گفت: لازم است همه ما بر اساس توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، در خانه‌ها بمانیم و بدین طریق جلوی پخش شدن این ویروس در جامعه را بگیریم.

انتهای پیام
captcha