فعالیت ۷۰۰۰ بسیجی سمنانی برای جلوگیری از شیوع کرونا
کد خبر: 3887539
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵

فعالیت ۷۰۰۰ بسیجی سمنانی برای جلوگیری از شیوع کرونا

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان گفت: روستا‌های استان در چهار مرحله به همت جهادگران بسیجی این استان ضدعفونی و گندزدایی‌شده است.

فعالیت 7000بسیجی سمنانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا

به گزارش ایکنا از سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل‌محمد(عج) سمنان، ظهر امروز، 7 فروردین‌ماه با اشاره به تلاش جهادگران بسیجی استان برای مقابله با کرونا گفت: بسیجیان همواره در خدمات‌رسانی به مردم پیشگام بوده و هستند.

وی با تأکید بر اینکه در استان 7000 بسیجی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فعالیت دارند که همگام و همراه با دیگر نهادها و ارگان‌ها و مدافعان و خادمان سلامت شده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان با بیان اینکه  بسیجیان استان تاکنون در چهار مرحله به ضدعفونی و گندزدایی روستاهای این استان پرداخته‌اند یادآور شد: علاوه بر گندزدایی روستاها بسیجیان این استان پنج بیمارستان را نیز ضدعفونی کرده‌اند.

وی از دیگر اقدامات سپاه استان در راستای مقابله با ویروس کرونا را همکاری با جمعیت هلال‌احمر این استان برشمرد و افزود: سپاه و بسیج در طرح غربالگری و پایش مسافران نوروزی در کنار تیم‌های جمعیت هلال‌احمر به ارائه خدمات تا پایان تعطیلات نوروز می‌پردازند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان  اظهار کرد: بسیج ادارات استان  در مبادی ورودی و خروجی شهرهای مختلف سمنان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت جدی با تیم‌های مستقر جمعیت هلال‌احمر استان سمنان دارند.

انتهای پیام
captcha