اجرای طرح فاصله‌گذای اجتماعی با حضور ۲۰۰ نیروی پلیس درسمنان
کد خبر: 3888162
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

اجرای طرح فاصله‌گذای اجتماعی با حضور ۲۰۰ نیروی پلیس درسمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای در سطح استان سمنان برای مقابله با کرونا در حال انجام است گفت: طرح فاصله‌گذای اجتماعی با حضور ۲۰۰ نیروی پلیس در استان سمنان اجرا می‌شود.

اجرای طرح فاصله‌گذای اجتماعی با حضور ۲۰۰ نیروی پلیس درسمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان،حبیب‌الله خجسته پور، عصر روز گذشته 10 فروردین در حاشیه بازدید از ورودی‌های شهرستان سمنان در مهدی‌شهر با اشاره به تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای مهار و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان گفت: باید این روند همچنان استمرار یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان متذکر شد: این طرح با حضور 200 پلیس از مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور با جدیت و قاطعیت هر چه تمام‌تر انجام می‌شود.

خجسته پور با بیان اینکه در مبادی ورودی و خروجی استان علاوه بر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، طرح‌های دیگری نظیر طرح غربالگری و پایش و تب‌سنجی از مسافران عبوری نیز در حال انجام است افزود: وی گفت: مردم باید نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی دقت نظر و توجه جدی و قاطع داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان متذکر شد: کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان سمنان با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باید با جدیت انجام شود.

انتهای پیام
captcha