طنین‌انداز شدن نوای «یا مهدی ادرکنی» در سمنان
کد خبر: 3889756
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

طنین‌انداز شدن نوای «یا مهدی ادرکنی» در سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان از اجرای طرح «طنین» همزمان با نیمه شعبان در سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح معنوی بیستم فروردین‌ماه اجرا می‌شود.

نوای «یامهدی ادرکنی» در سمنان طنین انداز خواهد شد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، عصر روز گذشته، 18 فروردین‌ماه در نشستی با حضور خبرنگاران با اشاره به اینکه قرائت زیارت آل‌یاسین و دعای فرج همزمان با پخش زنده از سیما و همچنین فضای مجازی در زمره برنامه‌های شعبانیه است، گفت: این مراسم ویژه، ساعت ۲۰:۴۵ شامگاه چهارشنبه، 20 فروردین‌ماه مصادف با شب نیمه شعبان از مسجد مقدس جمکران و حرم ملکوتی امام رضا(ع) پخش و مردم استان سمنان نیز در منازل و جمع با صفای خانوادگی‌شان در آن مشارکت خواهند داشت.

وی ادامه داد: ساعت ۲۱:۰۰ همزمان با شب نیمه شعبان طنین شعار «یا مهدی ادرکنی» و «یا حجت بن الحسن عجّل علی ظهورک» در فضای آسمان استان طنین‌انداز خواهد شد.

قندهاری یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری مراسم با حضور و مشارکت مردم، طنین «یا مهدی ادرکنی» بر فراز بام‌های منازل، پنجره‌ها و بالکن‌های مجتمع‌های مسکونی و مأذنه‌های مساجد و دیگر اماکن مذهبی توأم با نورافشانی  است.

انتهای پیام
captcha