رزمایش مواسات و همدلی در آران و بیدگل
کد خبر: 3897807
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

رزمایش مواسات و همدلی در آران و بیدگل

مرکز جامعه بیت الزهرا(س) در شهرستان آران و بیدگل، رزمایش مواسات و همدلی را برپا کرد.

مریم علیزاده، مدیر داخلی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا گفت: رزمایش مواسات و همدلی، با همکاری بیش از 32 نفر از مسئولان، کادر اجرایی، خدمات، نوجوانان، نونهالان قرآنی و اعضای گروه‌های فعال فرهنگی مرکز جامعه بیت الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل در شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح با حمایت و همکاری خانواده‌های شهدای مجموعه و 50 نفر از خیرین و کمک‌های عموم مردم در طول 15 روز و با جمع‌آوری مبلغ 15میلیون تومان و تهیه بسته‌های ارزاق و توزیع در میان 124 خانوار بی‌بضاعت و کم‌درآمد در سطح شهرستان آران و بیدگل و کاشان انجام شد.

وی با اشاره به بازسازی ساختمان مؤسسه و مشکلات مالی بیان کرد: همواره کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت وابسته به مرکز طی ماه مبارک رمضان در دستور کار مسئولان مؤسسه بوده است، اما امسال بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، گستره فعالیت کمک به خانواده‌ها به سطح شهرستان کاشان کشیده شد.

مدیر اجرایی ادامه داد: مسئولان تاکنون در دو نوبت قبل از ماه رمضان و نیمه رمضان بسته معیشتی آماده کردند و همچنین اعضاء مرکز برای لیالی قدر، بن غذای گرم برای خانواده‌های کم‌درآمد تهیه خواهند کرد.

طیبه سلطانی، مدیر مرکز در روز پانزدهم رمضان، در  ادامه رزمایش همدلی با مشارکت خیرین، اقدام به توزیع 230 بسته معیشتی در میان خانواده‌های آسیب‌پذیر در استان‌های قم، کاشان و آران و بیدگل کرده است.

مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) در شهرستان آران و بیدگل، خیابان امام خمینی(ره)، ولایت 2، منزل مرحوم حاج غلامرضا گلی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha