ساماندهی و رتبه‌بندی مبلغات حوزوی در استان اردبیل
کد خبر: 3904513
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

ساماندهی و رتبه‌بندی مبلغات حوزوی در استان اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای طرح شناسایی، ساماندهی و رتبه‌بندی مبلغات حوزوی در استان اردبیل خبر داد.

ساماندهی و رتبه‌بندی مبلغات حوزوی در استان اردبیلسارا حقی، کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در گفتگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: با عنایت به فعالیت مبلغات حوزوی و توسعه و گسترش فعالیت آنان در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ چهره به چهره و با توجه به اهمیت اثرگذاری آن در میان جامعه هدف رتبه بندی تبلیغی با هدف ارتقاء سطح علمی و دانش مبلغه و اعزام و توزیع مناسب با توجه به شناخت از توان علمی مبلغه که در فرایند تعیین رتبه تبلیغی تاثیرگذار است، اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح در صورت به روز رسانی و افزایش آمار شبکه تبلیغی مبلغات، تحت پوشش تبلیغی قرار دادن آنان در مناطق مختلف، حذف روش‌های سلیقه‌ای در شناسایی مبلغات و جایگزین کردن ضوابط در سامانه و فضای مجازی با هدف تسهیل و سرعت بخشیدن به چرخه شناسایی و ساماندهی انجام می‌شود.
کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل به نحوه اجرای این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: نحوه شناسایی از طریق حوزه‌های علمیه خواهران و شبکه‌های اجتماعی انجام شده و ثبت نام در سامانه سجام انجام می‌گیرد.
حقی افزود: در این طرح حدود ۵۰ نفر مبلغه که قبلا ساماندهی شدند و ۲۸ نفر از مبلغات در دو نوبت در قالب سوالات احکام، معارف اسلامی، به صورت کتبی و سخنرانی، قرائت قرآن و نماز به صورت شفاهی آزمون داده و سطح بندی و رتبه بندی شدند.

انتهای پیام
captcha