شب شعر و خاطره «ترنم عدالت» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3907112
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

شب شعر و خاطره «ترنم عدالت» در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از برگزاری شب شعر و خاطره «ترنم عدالت» با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور خبر داد.

شب شعر و خاطره «ترنم عدالت» در یزد برگزار می‌شودمحمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از برگزاری شب شعر و خاطره ترنم عدالت در استان خبر داد و اظهار کرد: اختتامیه این شب شعر با حضور حجت‌الاسلام صادقی، معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم یکشنبه شب، 8 تیر ماه پس از نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه امیرچقماق در جوار بارگاه شهدای گمنام برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شوند.

عرشیان؛ بخش عدالت شامل عدالت از منظر قرآن کریم، عدالت و انقلاب اسلامی، سبک زندگی عدالت محور، عدالت علوی و عدالت خواهی در عرصه مقاومت و بین‌الملل و همچنین بخش طنز با موضوع راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی را از محورهای این شب شعر دانست.

وی اختصاص بخش جنبی ویژه کارکنان دستگاه قضایی را از دیگر محورهای این برنامه برشمرد و گفت: در این رویداد فرهنگی، بخشی برای مشارکت کارکنان دستگاه قضایی دیده شد که شامل جملات کوتاه ادبی، شعر کوتاه ادبی و نقاشی ویژه کودکان و خردسالان بود.

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد بیان کرد: این رویداد فرهنگی با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان بسیج هنرمندان و تشکل ادبی اوج هنر برنامه ریزی شد و اختتامیه آن فردا شب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha