مطالبه‌گری در رفع مشکلات جامعه مؤثر است
کد خبر: 3907373
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

مطالبه‌گری در رفع مشکلات جامعه مؤثر است

فرماندار گرمسار با بیان اینکه تقویت روحیه انتقادپذیری از مهم‌ترین شاخصه‌های یک مقام مسئول است، گفت: تنها با مطالبه‌گری، تفکر و آینده‌نگری می‌توان در رفع مشکلات جامعه ایفای نقش کرد.

مطالبه‌گری، تفکر و آینده‌نگری در رفع مشکلات جامعه موثر است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرمسار، وحید رجایی، فرماندار این شهر ظهر امروز، 8 تیرماه در دیدار با دانشجویان قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی گرمسار با بیان اینکه برنامه‌ریزی و ارائه راهکارهای مفید و مطالبه‌گری رمز موفقیت گروه‌های جهادی در رسیدن به اهدافی است که دارند و می‌تواند سطح رضایتمندی را در جامعه بالا ببرد، گفت: از ظرفیت بسیج دانشجویی برای شناسایی مشکلات اساسی شهرستان گرمسار و رفع آن‌ها بهره‌ گرفته می‌شود.

وی تقویت روحیه انتقادپذیری را از مهم‌ترین شاخصه‌های یک مقام مسئول برشمرد و افزود: تنها با مطالبه‌گری، تفکر و آینده‌نگری می‌توان در رفع مشکلات جامعه ایفای نقش کرد.

رجایی، گردآوری تخصص و مهارت را از ویژگی‌های کار جهادی دانست و گفت: اگر دانشجویان با مهارت‌های مختلف گرد هم بیایند می‌توانند با همفکری کارهای بزرگی انجام داده و در عرصه‌های اشتغال‌زایی، کارآفرینی و کسب‌وکارهای اجتماعی نیز تحول‌آفرین باشند.

فرماندار گرمسار با تأکید بر اینکه خدمت به مردم اساس کار و هدف دانشجویان بسیجی است، افزود: تقویت فعالیت‌های این قرارگاه نقش مؤثری در پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهرستان ایفا می‌کند.

حمیدرضا مجیدی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان‌های گرمسار و آرادان نیز در این دیدار، متذکر شد: قرارگاه شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی در راستای مطالبه‌گری از مسئولان استانی و شهرستانی به‌منظور حل مشکلات و دغدغه‌های مردم فعالیت می‌کند تا به پیشبرد اهداف نظام کمک کند.

به گفته وی، بدنه این قرارگاه فعالیت داوطلبانه دانشجویی است و معتقدیم در جامعه و دولت اسلامی، دنبال کردن مسائل توسط آحاد مردم یکی از ارکان حاکمیت اسلام ناب است.

انتهای پیام
captcha