ایجاد محدودیت‌های کرونایی در ۵ شهر سمنان
کد خبر: 3911250
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

ایجاد محدودیت‌های کرونایی در ۵ شهر سمنان

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا سمنان از اعمال محدودیت‌های یک هفته‌ای در شهرهای قرمز و نارنجی این استان خبر داد و گفت: محدودیت‌هایی در شهرستان‌هایی که در وضعیت رنگ‌بندی قرمز و نارنجی کرونایی قرار دارند، به مدت یک هفته از امروز اعمال می‌شود.

ایجاد محدودیت‌های کرونایی در 5 شهر سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استاندری، حبیب‌الله خجسته‌پور، جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا امروز، 29 تیر اظهار کرد: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در نشست ستاد مقابله با کرونا استان، شهرستان‌های مهدیشهر و گرمسار در وضعیت قرمز و شهرستان‌های سمنان، آرادان و دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستان سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس در این مدت در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است، گفت: برگزاری مراسم‌ اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و مجامع صنفی، فصلی و دوره‌ای در شهرستان‌هایی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی به مدت یک هفته ممنوع‌ است.

خجسته‌پور با اشاره به تعطیلی کتابخانه‌ها و سینماها در این شهرستان‌ها، متذکر شد: کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده، در مدت اعلام شده تعطیل هستند.

وی با تأکید بر اینکه اقامه نماز جماعت در مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی نیز به مدت یک هفته ممنوع است، یادآور شد: در این مدت امکان فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی در شهرستان‌های قرمز و نارنجی کرونایی این استان وجود ندارد.

به گفته معاون سیاسی استانداری، مشارکت مردمی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان برای گذر از بحران کرونا و مهار آن ضروری است.

انتهای پیام
captcha