برپایی کارگاه‌های آماده‌سازی مسابقات سراسری قرآن در دشت‌آزادگان
کد خبر: 3912288
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

برپایی کارگاه‌های آماده‌سازی مسابقات سراسری قرآن در دشت‌آزادگان

مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت‌آزادگان از برپایی کارگاه‌های آموزشی و ارتقای سطح تلاوت به منظور آمادگی برگزیدگان مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

برپایی کارگاه‌های آماده‌سازی مسابقات سراسری قرآن در دشت‌آزادگان

یوسف حمادی، مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت‌آزادگان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: در مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در منطقه اهواز شش نفر در گروه آقایان و پنج نفر از گروه خانم‌ها از شهرستان دشت‌آزادگان خواهران موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

وی بیان کرد: با توجه به کمبود امکانات قرآنی در شهرستان و عدم توجه مسئولان فرهنگی به امور قرآنی و قرآنیان این رتبه‌های برتر به‌عنوان برگ زرینی در صفحه قرآنی منطقه ثبت خواهند شد.

حمادی گفت: کارگاه‌های آموزشی و ارتقای سطح تلاوت با تدریس استادان استانی و کشوری به منظور آمادگی هر چه بیشتر و برطرف شدن ایرادات و اشکالات برگزیدگان برای شرکت در مرحله بعد مسابقات قرآن به ‌صورت یک روز در هفته در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان از هفته جاری آغاز می‌شود.

مدیر مجمع قاریان و حافظان قرآن دشت‌آزادگان اظهار کرد: یوسف حمادی رتبه اول رشته ترتیل، مهدی سیاحی رتبه دوم رشته تحقیق، احمد بوعذار رتبه اول رشته حفظ ۲۰ جزء، مصطفی شرفی، میثم سیاحی و مرتضی جادری رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن،‌ همچنین در بخش بانوان هاجر بیت‌عبید و هاجر صاکی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم رشته تحقیق را به دست آوردند. 

انتهای پیام
captcha