تجلیل از مخترع هرمزگانی در همایش ملی جایزه بنیاد البرز
کد خبر: 3916659
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

تجلیل از مخترع هرمزگانی در همایش ملی جایزه بنیاد البرز

«فاطمه عیدی قلعه‌قاضی»، مخترع برتر سال ۹۹ استان در همایش ملی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز تجلیل می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: همایش ملی پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز برای تجلیل از نخبگان علمی 28 مردادماه 99، در سراسر کشور و استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال این همایش به‌صورت مجازی برگزار و از تمامی نخبگانی که حائز رتبه برتر شدند به‌صورت ویدئوکنفرانس تجلیل می‌شود. در هرمزگان نیز «فاطمه عیدی قلعه‌قاضی»، مخترع برتر سال 99 استان در این همایش ملی از سوی رئیس سازمان اوقاف و مسئولان بنیاد البرز تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان افزود: بنیاد البرز، موقوفه مرحوم حسینعلی البرز است که در سال ۱۳۴۲ تمام اموال خود را با تأسیس بنیاد فرهنگی البرز به‌منظور توسعه فرهنگ علم و دانش و حمایت از دانشمندان، نخبگان، دانشجویان و دانش‌آموزان برتر کشور وقف کرد و این بنیاد حاصل اجرای نیت این واقف است.

آزادی گفت: درآمد موقوفه نیز مطابق نیت واقف مبنی بر ارج نهادن به مقام علم و دانش و کمک به اشاعه فرهنگ تجلیل از نخبگان در این راستا هزینه می‌شود. امیدواریم ثمره این کار خیر به روح آن واقف خیراندیش برسد.

انتهای پیام
captcha