رقابت ۴۶۶۶ داوطلب آزمون سراسری در سمنان
کد خبر: 3916663
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

رقابت ۴۶۶۶ داوطلب آزمون سراسری در سمنان

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان از رقابت چهار هزار و ۶۶۶ داوطلب آزمون سراسری ۹۹ در حوزه امتحانی این دانشگاه خبر داد.

رقابت 4666 داوطلب آزمون سراسری در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، پرویز ملک‌زاده، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه این شهر امروز، 25 مردادماه گفت: آزمون سراسری 99 در نوبت صبح روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، 29، 30، 31 مرداد و اول شهریور در نوبت صبح و در دانشکده‌های مهندسی برق، ریاضی، مهندسی عمران، علوم انسانی و پردیس علوم پایه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه 29 مرداد، گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه 30 مرداد، گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 31 مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه اول شهریور در بزرگترین ماراتن علمی کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ملک‌زاده افزود: کارت‌های‌ شرکت در آزمون‌ همه داوطلبان‌ گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبان‌های خارجی‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه 28 مرداد تا چهار شنبه 29 مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز سه‌شنبه 28 مرداد صبح‌ها از ساعت 8:30 الی 12 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الی 18:00 فعال است.

ملک‌زاده با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری آزمون سراسری 99 جهت آرامش خاطر داوطلبان و خانواده‌های آنان اظهار کرد: این آزمون با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گفته وی، به همین منظور ضدعفونی کامل فضاهای برگزاری آزمون قبل و بعد از برگزاری آزمون است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت دانشگاه 24 ساعت قبل از برگزاری هر آزمون‌ کارشناسی ارشد انجام می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری یادآور شد: در بخش فاصله‌گذاری اجتماعی نیز تصمیم گرفته شده ورودی‌های اصلی دانشگاه برای رعایت این امر افزایش یابد، ضمن اینکه تب‌سنجی افراد مشکوک در هنگام ورود داوطلبان با کمک کارشناسان بهداشت و سلامت و همکاری هلال احمر انجام خواهد شد و افراد مشکوک به بیماری کرونا در مکانی جدا از سایر داوطلبان آزمون می‌دهند.

ملک‌زاده گفت: در بخش بازرسی‌های بدنی با علامتگذاری‌های که انجام شده سعی شده علاوه بر حفظ فاصله‌گذاری، دستورالعمل‌های بهداشتی نیز از سوی بازرسان رعایت شود به طوری‌که بازرسان علاوه بر استفاده از تجهیزات بهداشتی لازم شامل ماسک و ... بازرسی‌ها را با استفاده از تجهیزات مخصوص انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که در نظر گرفته شده افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داوطلبان در هنگام آزمون و افزایش درب‌های خروجی است تا تجمعی در حین خروج داوطلبان از محل آزمون ایجاد نشود.

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری از داوطلبان خواست حتماً در روز آزمون ماسک داشته باشند و جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش، هیچ وسیله اضافه دیگری با خود به همراه نیاورند؛ چرا که امکان نگهداری از وسایل اضافی داوطلبان با توجه به بیماری کرونا به مراتب برای ما سخت‌ و دشوار است.

انتهای پیام
captcha