برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در زنجان
کد خبر: 3917626
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در زنجان

مسئول امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری بخش آوایی مسابقات قرآن اوقاف در روز 31 شهریورماه خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در زنجانحجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی، مسئول امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بخش آوایی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف روز جمعه، 31 شهریورماه در سالن دارالقرآن زنجان با اتخاذ تدابیر بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: 100 نفر در بخش آقایان و بانوان در مسابقات آوایی قرآن اوقاف در رشته‌های حفظ قرآن، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی و تواشیح به رقابت می‌پردازند و مسابقات از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و تا عصر ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه داوران بخش آقایان و بانوان از افراد بومی هستند، ابراز کرد: مسابقات زیر نظر مسئولان تهران برگزار خواهد شد و تمام مراحل تصویربرداری می‌شود و رویکرد سازمان اوقاف نظم‌بخشی و ارتقای کیفی رقابت‌ها است.

مسئول امور قرآنی اداره‌ اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: هماهنگی لازم برای نقل و انتقال متسابقین از شهرستان‌های اطراف انجام شده و در یک برنامه زمان‌بندی برای حفظ فاصله اجتماعی در سالن مسابقه حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: تمام تدابیر بهداشتی از جمله تب‌سنجی، ضدعفونی محل و لزوم استفاده متسابقین از ماسک اندیشیده شده و برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ورود افراد متفرقه برای تشویق متسابقین در محل سالن مسابقه جلوگیری می‌شود.

مرادخانی با اشاره به اینکه روز جمعه کنکور سراسری نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کنکوری‌ها می‌توانند در شیفت عصر در محل سالن مسابقه حاضر شوند تا کسی از این حق خود محروم نماند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
يكي از بچه ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۱
0
0
با سلام و احترام
سي و يكم شهريورماه جمعه نيست. تمام استان هايي كه در وضع قرمز و هشدار هستند مسابقات را برگزار كردند و زنجان صبر مي كند تا سي و يكم شهريور ماه كه شرايط مناسب شود. وان منكم لمن ليبطن ...
captcha