اجرای برنامه «سبز باشی ای وطن» در سمنان
کد خبر: 3924629
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

اجرای برنامه «سبز باشی ای وطن» در سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان گفت: نوجوانان و نونهالان عضو کانون در برنامه «سبز باشی ای وطن» از پارک موزه دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

اجرای برنامه «سبز باشی ای وطن» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان امروز، اول مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه «سبز باشی ای وطن» نام ویژه‌برنامه‌ای است که در آن نونهالان و نوجوانان با هدف آشنایی با فرهنگ مقاومت و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی به‌صورت مجازی از پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان بازدید می‌کنند، گفت: فراخوان شعر «سطرهای روشنی» با موضوع دفاع مقدس طی هفته دفاع مقدس صادر شده است.

وی ادامه داد: «به وقت شاعرانگی» از دیگر برنامه‌های کانون است که هدف و محور اصلی آن انتخاب بهترین مجموعه‌شعر به رأی نوجوانان با موضوع دفاع مقدس است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با بیان اینکه فراخوان عکاسی «حماسه‌ عشق»، «یاد یاران» با هدف معرفی مجازی وقایع هشت‌ سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است، یادآور شد: ساخت و تهیه نماهنگ از شهدا، «اندیشه‌های آسمانی» با هدف معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان با مضمون دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ایام است.

خدابخشی خوانش فرازهایی از کتاب، «شمیم لاله‌ها» در قالب فعالیت خوانش شعر با موضوع دفاع مقدس، شهدا، جانبازان و آزادگان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: فعالیت کاردستی با موضوع نمادهای مربوط به دفاع مقدس با نام «سبز سرخ لاله»، قصه‌گویی و روایت‌گری رشادت شهدا با هدف حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس موسوم به راویان رازها و معرفی شخصیت و زندگی‌نامه‌ شهدای نوجوان کانون استان سمنان در قالب خاطره‌گویی به نام «نشان از بی‌نشان‌ها» از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام
captcha