ادامه روایت شنیدنی وهب نصرانی در بخش سوم «زخمی که بر دلم نشست»
کد خبر: 3925295
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

ادامه روایت شنیدنی وهب نصرانی در بخش سوم «زخمی که بر دلم نشست»

بخش سوم نمایش رادیویی «زخمی که بر دلم نشست» کاری از گروه نمایشی «راز» و به کارگردانی قاسم عوض‌بیگی منتشر شد.

روایت شنیدنی از وهب نصرانی در بخش سوم «زخمی که بر دلم نشست»به گزارش ایکنا، گروه نمایشی راز بعد از سال‌ها اجرای صحنه‌ای نمایش «زخمی که بر دلم نشست» به قلم روشنک عباسی، امسال با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در کشور این نمایش را به کارگردانی قاسم عوض‌بیگی و به صورت رادیویی تولید و در هفته گذشته‌های قسمت اول و دوم آن را منتشر کرد که با استقبال فراوان روبه‌رو و در فضای مجازی و خبرگزاری‌های معتبر کشور بار‌ها شنیده شد.


بیشتر بخوانید:


در قسمت دوم شنیدید که؛ غلام سیاهی به نام رستم که با جابر و عبدالله در واقعه روز دهم محرم در کربلا حضور داشته است به خانه طبیب می‌آید و با دو رفیقش سرگذشت وهب را برای کنعان بازگو می‌کنند. در همین بین مردی به نام سهل سراسیمه به آنجا وارد می‌شود تا طبیب را برای درمان ابو برزه اسلمی صحابه رسول خدا که به فرمان یزید مجروح شده است با خود به شهر ببرد. طبیب راضی به رفتن نمی‌شود. سهل، رستم، غلام شمر را مجبور می‌کند که به شهر رفته و ابو برزه را به خانه طبیب بیاورد. حبیب و سهل مشغول گفت‌وگو هستند و از اسیرانی می‌گویند که از خاندان حسین‌بن‌علی هستند و به شام وارد شدند. در این بین سؤال دیگری برای کنعان به وجود آمده، چرا وهب نصرانی در واقعه کربلا با حسین بن علی همراه بوده است؟ و چه بر سر حسین و یاران او آمده...» اکنون ادامه ماجرا را می‌توانید در قسمت سوم بشنوید.

کد

علی ساربان‌نژاد، دستیار کارگردان؛ مجتبی یاوری‌دوست، احسان عباسی، قاسم عوض‌بیگی، علی ساربان‌نژاد، حمزه عوض‌بیگی، علیرضا بهپورنیا و شاهین نظافت‌دوست بازیگران؛ سارا ذوقیان، گوینده؛ مصطفی سرایی و محمد خرمی‌فر، صدابردار؛ سیدسجاد سید حسین، تنظیم‌کننده صدا؛ حمزه عوض‌بیگی، تهیه‌کننده، از جمله عوامل تولید و اجرای نمایش رادیویی «زخمی که بر دلم نشست» هستند.

یادآور می‌شود؛ مجری طرح گروه نمایشی راز است و این نمایش نیز در استودیو مبین (سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور) تولید و منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha