شاخص‌های انقلابی‌گری برای نسل جوان تبیین شود
کد خبر: 3925583
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

شاخص‌های انقلابی‌گری برای نسل جوان تبیین شود

مدیرکل اوقاف سمنان با بیان اینکه شاخص‌های موفقیت در دفاع مقدس می‌تواند ما را در تحقق گام دوم انقلاب یاری کند، گفت: شاخص‌های انقلابی‌گری و تحقق گام دوم باید از سوی نهادهای فرهنگی و انقلابی تدوین و به نسل جوان جامعه منتقل شود.

شاخص‌های انقلابی‌گری به نسل جوان جامعه تبیین شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل این اداره عصر روز گذشته، 5 مهرماه با بیان اینکه شاخص‌های موفقیت در دفاع مقدس می‌تواند ما را در تحقق گام دوم انقلاب یاری کند، گفت: شاخص‌های انقلابی‌گری و تحقق گام دوم امروز باید توسط نهادهای فرهنگی و انقلابی تدوین و به نسل جوان جامعه منتقل شود.

وی با تأکید بر اینکه معنویت، ایثار، فداکاری، مقاومت، ایستادگی، اتکا به جوانان، اتحاد و همدلی از شاخص‌های موفقیت ملت ایران در تحقق گام دوم انقلاب است، یادآور شد: در ترویج و توسعه این شاخص‌ها قطعاً باید نگاهی به جوانان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ برنامه تولیدی در سطح امامزاده‌های استان سمنان طی هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد، اظهار کرد:  تولید ۳۵ برنامه محتوایی و انتشار در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، غبارروبی ۲۲ امامزاده در سطح استان و تجلیل از رزمندگان تحت پوشش اوقاف از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

محمد‌حسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز با بیان اینکه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس برای زائران بقاع متبرکه در دستور کار است افزود: باید از هر ظرفیتی برای شناساندن و اشاعه رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان ایران، بهره برد.

به گفته وی، استان سمنان یکی از استان‌های پر افتخار در دوران دفاع مقدس است که از نظر تعداد شهدا و شاخص‌های ایثارگری جز رتبه‌های اول کشور  است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان با تأکید بر اینکه حرم‌های مطهر امامزادگان مکان‌های مقدسی هستند که علاوه بر حضور پیکرهای مطهر شهدا، خاطره‌هایی از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه را نیز با خود دارد، یادآور شد: لازم است در تدوین دایرةالمعارف دفاع مقدس استان، نقش نهادها در دفاع مقدس مد نظر قرار گیرد.

‌سلامی با اشاره به نقش مساجد و بقاع متبرکه در دوران دفاع مقدس، گفت: مساجد و بقاع و مراکز دینی، در واقع پایگاه‌های اعزام به جبهه و همچنین کمک‌های مردمی بودند که باید نقش آنان در روزگار امروز نیز تقویت شود.

انتهای پیام
captcha