جذب ۶۵ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بازار کار
کد خبر: 3928379
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

جذب ۶۵ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بازار کار

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان با اشاره به جذب ۶۵ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بازار کار، گفت: در حال حاضر چهار هزار دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در چهار دانشکده در شهرهای سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان تحصیل می‌کنند.

جذب ۶۵ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بازار کار

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، رضا نقدی‌، رئیس این دانشگاه امروز، 19 مهرماه گفت: خود اشتغالی، کارآفرینی و کمک به بهره‌وری نیروی کار سه هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای  است و رسالت این دانشگاه تربیت تکنسین ماهر است.

وی با اشاره به جذب ۶۵ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بازار کار، گفت: در حال حاضر چهار هزار دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در چهار دانشکده در شهرهای سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان تحصیل می‌کنند‌.

نقدی یادآور شد: 68 رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی در این دانشگاه به‌منظور تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه ارائه می‌شود که از این تعداد 45 رشته در مقطع کاردانی و 23 رشته در مقطع کارشناسی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد دروس در این دانشگاه به‌صورت کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار می‌شود، متذکر شد: با توجه به آمار بالای اشتغال فارغ‌التحصیلان در این دانشگاه شاهد افزایش آمار پذیرش هستیم‌.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با تأکید بر اینکه ثبت‌نام اولیه پذیرفته‌شدگان جدید رشته‌های مختلف تحصیلی در تمامی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به شیوع ویروس کرونا صرفاً به‌صورت مجازی انجام می‌شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود برای دانشجویانی که ورودی مهر بوده و مدارک لازم برای قطعی کردن ثبت‌نام را از طریق سامانه مجازی ثبت‌نام ارائه می‌کنند، کلاس‌ها به‌صورت مجازی و از 29 مهرماه آغاز شود.

انتهای پیام
captcha