برگزاری سوگواره قرآنی «رهروان حسینی» در البرز
کد خبر: 3929076
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

برگزاری سوگواره قرآنی «رهروان حسینی» در البرز

سوگواره قرآنی رهروان حسینی به همت کمیته خادمین شهدا، بسیج مداحان البرز و دارالقران ناحیه امام هادی(ع) در البرز برگزار می‌شود.

برگزاری سوگواره قرآنی «رهروان حسینی» در البرز

علی گلدوست، مسئول دارالقران بسیج البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به برگزاری سوگواره قرآنی رهروان حسینی اشاره کرد و گفت: این مراسم به همت کمیته خادمین شهدا، بسیج مداحان البرز و دارالقران ناحیه امام هادی(ع) در البرز برگزار می‌شود.
وی افزود: بخش اول این ویژه برنامه قرآنی به صورت مجازی و پخش زنده از صفحه رسمی نوای مداحان البرز، بسیج مداحان و تشکل بزرگ قرآنی موعود در شام اربعین پخش شد.
این مسئول بیان کرد: بخش دوم این برنامه نیز برای رحلت پیامبر(ص) آماده شده است که همزمان با شب وفات ایشان پخش خواهد شد.
گلدوست در ادامه ماه محرم و صفر را فرصتی برای ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) دانست و گفت: نماز و تلاوت قرآن‌کریم سفارش امام حسین(ع) به عنوان الگوی رفتاری آن حضرت در شب و روز عاشورا است، انس با کلام نورانی قرآن، قرائت، تدبر در مفاهیم و معارف بلند این صحیفه الهی و عمل به آموزه‌ها و فرامین این کتاب عظیم، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.
مسئول دارالقرآن بسیج البرز با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آن‌هاست، افزود: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه نسل جوان می‌توانیم در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی ایستادگی کنیم.

انتهای پیام
captcha