ترویج سبک زندگی اسلامی بر پایه سیره پیامبر(ص)
کد خبر: 3929577
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

ترویج سبک زندگی اسلامی بر پایه سیره پیامبر(ص)

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما در قبال امام عصر(عج) و در زمان ولی فقیه، ترویج سبک زندگی اسلامی بر پایه سیره پیامبر(ص) است.

ترویج سبک زندگی اسلامی بر پایه شیوه‌های عملی پیامبر (ص)

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز، 25 مهرماه با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) در واقع مکتب اسلام را به اعراب جاهلی به شیوه‌ای ارائه کرد که امروز بعد از ۱۴ قرن این تحول شگرف در دنیا روز به روز بیشتر نمایان می‌شود، گفت: اهمیت کار پیامبر(ص) این بود که توانست این تحول شگرف را با مردم آن زمان همراه سازد و دین مبین اسلام را به مردم منتقل کند و امروز موضوع مهم این است که باید سیره نبوی را در جامعه رواج دهیم.

وی به ارتباط بین امام و امت پرداخت و افزود: امت در قبال امام و امام در قبال امت دارای رسالت‌ها و وظیفه‌هایی هستند؛ لذا امروز یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما در قبال امام عصر(عج) و در زمان ولی فقیه، ترویج سبک زندگی اسلامی بر پایه سیره پیامبر(ص) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه سیره نبوی سراسر درس است، گفت: ترویج سیره نبوی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در جامعه می‌تواند وجود داشته باشد و معتقد هستیم فعالان فرهنگی در حوزه سبک زندگی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha