آغاز به‌کار جشنواره سراسری «باران وحی» در کمیته امداد مازندران
کد خبر: 3929834
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

آغاز به‌کار جشنواره سراسری «باران وحی» در کمیته امداد مازندران

با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران جشنواره سراسری «باران وحی» با میزبانی کمیته امداد استان امروز 27 مهرماه به صورت ویدئوئی آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار جشنواره سراسری «باران وحی» در کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران آیت‌الله محمد باقر لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در آئین افتتاحیه جشنواره سراسری «باران وحی» که امروز 27 مهرماه در اداره کل کمیته امداد مازندران به صورت ویدئوئی برگزار شد، گفت: باید دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد در سیر تربیت قرانی قرار گیرند و سبک زندگی اسلامی برای آن‌ها به عنوان روش زندگی نهادینه شود.
وی افزود: ما در برابر جنگ نرم دشمن باید جوانان را مستحکم و ایمانی تربیت کنیم، افزود: اینکه ما اهدافمان را در تربیت قرآنی به قاری بودن یا حافظ بودن بسنده کنیم راه را نیمه تمام گذاشتیم و نباید به این مقدار از آموزش که مقدمه ورود به درک مفاهیم قرآن است دلخوش باشیم؛ و آموزش را متوقف کنیم.
نماینده، ولی فقیه در مازندران قدرت دفاع از اعتقادات و مفاهیم قرآنی و دینی را شرط موفقیت آموزش قرآنی دانست و تصریح کرد: اینکه یک نوجوان می‌آموزد که باید حجاب داشته باشد باید بتواند از این رفتار صحیح خود در برابر شبهات و رفتار‌های تخریبگر دیگران دفاع کند.
وی با بیان اینکه دانشجویان و دانش‌آ‌موزان تحت حمایت کمیته امداد هستند باید قدرت فهم و دفاع از اعتقادات دینی را در برابر هر تخریبی و جنگ نرم داشته باشند، افزود: از اینکه کمیته امداد در حوزه فرهنگی رویکردی جهادی و انقلابی دارد و در این روز‌ها با ترویج فرهنگ کمک‌های مؤمنانه توانسته حامی محرومان جامعه باشد تشکر کرد.
به گزارش ایکنا این جشنواره از امروز آغاز و تا ۲۹ مهرماه ادامه داد.

انتهای پیام
captcha