توزیع بیش از هشت هزار بسته معیشتی در مناطق محروم کرمان
کد خبر: 3930239
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

توزیع بیش از هشت هزار بسته معیشتی در مناطق محروم کرمان

فرمانده انتظامی کرمان گفت: توزیع بیش از هشت هزار و ۹۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان در مناطق محروم شرق و جنوب استان و حاشیه شهر انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان، عصر دیروز دوشنبه، 28 مهرماه در مراسم آغازین طرح مردم‌یاری در جنوب و شرق استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: اقتدار توأم با رأفت سرلوحه کار ناجاست.

وی با اشاره به اینکه امروز سومین رزمایش همدلی مؤمنانه نیروی انتظامی استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: این رزمایش در راستای کمک مؤمنانه مورد تأکید مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی کرمان با بیان اینکه کلام گهربار مقام معظم رهبری باعث گشایش بزرگی در امور خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده شده است، بیان کرد: همان طور که پلیس در اجرای مأموریت‌های خود مقتدرانه برخورد می‌کند؛ رأفت اسلامی را نیز برای مردم محروم دارد که این دو ویژگی بارز پلیس در جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه همانند سال‌های گذشته در هفته ناجا خدمت‌رسانی به مردم را نیز در برنامه داشتیم، تصریح کرد: امداد و بهداشت و درمان مردم در هفته ناجا به‌منظور ارتقای سلامت و امنیت مردم در دستور کار قرار گرفته است.

سردار ناظری با بیان اینکه در مناطق محروم معاونت بهداری نیروی انتظامی با همکاری بیمارستان سیدالشهداء خدمت‌رسانی به بیماران را انجام می‌دهند که در حقیقت کمک به مدافعان سلامت است، اظهار کرد: ویزیت رایگان، توزیع دارو و عمل جراحی محدود در اعزام گروه درمانی به مناطق محروم استان کرمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی خیران امنیت‌ساز نیز انجام شده است، بیان کرد: انتظامی استان کرمان رتبه دوم را در کمک‌های خیران امنیت‌ساز دارد. توزیع بیش از هشت هزار و 90 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 965 میلیون تومان در مناطق محروم شرق و جنوب استان و حاشیه شهر کرمان انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی کرمان با بیان اینکه بیش از 500 بسته معیشتی، بیش از یک هزار پوشاک گرم و بیش از دو هزار کیف و لوازم‌التحریر در این کمک‌ها وجود دارد، تأکید کرد: نیروی انتظامی به تأسی از سپاه ثارالله استان کرمان با راه‌اندازی گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان وارد عمل شده است که ساخت و ساز برای نیازمندان بعد از هفته ناجا نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha