تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس‌های مجازی مدارس سمنان پخش شود
کد خبر: 3932100
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
حجت‌الاسلام شکری پیشنهاد داد:

تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس‌های مجازی مدارس سمنان پخش شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه نباید از فرهنگ اقامه نماز غفلت کرد گفت: تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس‌های مجازی مدارس استان باید پخش شود.

تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس‌های مجازی مدارس سمنان پخش شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل این اداره، عصر روز گذشته 8 آبان در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان در استانداری با بیان اینکه با توجه به فضای کرونایی که در کشور حاکم است و از سویی آموزش در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، گفت: تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس‌های مجازی مدارس سمنان پخش شود.

وی ادامه داد: نباید موضوع اقامه نماز مورد غفلت واقع شود بنابراین باید برنامه‌ها به‌گونه‌ای انجام شود تا نماز در نمازخانه یا مسجد برفرض بازگشایی مساجد اقامه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بر اهمیت ویژه آموزش روحانیان و امامان جماعت مدارس که در شبکه شاد برنامه اجرا می‌کنندتاکید کرد و افزود: ضرورت دارد آموزش در امر گسترش و ترویج نماز در دستور کار قرار گیرد.

حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان نیز بابیان اینکه مسئولیت اجرایی برگزاری اجلاسیه نماز تقسیم‌بندی و اعلام شودمتذکر شد: رسانه ملی آماده اطلاع‌رسانی برای برگزاری اجلاسیه استانی نماز است.

وی با اشاره به اینکه اقامه نماز به معنای کلی، امر مهمی است، گفت: ما موظف به اقامه نماز هستیم و باید برای ترویج واجب دینی همواره با همه ظرفیت‌های موجود تلاش کنیم.

همچنی فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یادآور شد: به‌جای فعالیت‌های سخنرانی، تولیدات هنری ویژه‌فضای مجازی برای مخاطبان عام مدنظر قرار گیرد و تولید جشنواره سرود نماز (ترنم) باید در فضای مجازی پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha