انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه محرومیت‌زدایی استان البرز
کد خبر: 3932539
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه محرومیت‌زدایی استان البرز

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور همکاری در زمینه ایجاد مراکز نیکوکاری جدید در مناطق محروم استان با قرارگاه محرومیت‌زدایی منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه محرومیت‌زدایی استان البرز

به گزارش ایکنا از البرز، شاپور قاسمی، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز صبح یکشنبه، 11آبان در حاشیه دیار با مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی استان البرز با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز با این قرارگاه اظهارکرد: موضوع تفاهم‌نامه عبارت است از ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد مناطق محروم استان جهت ارائه خدمات معیشتی، فرهنگی، اشتغال، مسکن و … به نیازمندان مورد حمایت که با محوریت خانواده‌های آنها خواهد بود.
وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های اجرای، مؤسسات خیریه و خیران افزود: این تفاهم‌نامه به‌منظور برطرف کردن نیازهای اساسی نیازمندان، محور قرار دادن مراکز نیکوکاری، ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان ایجادشده است.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز تصریح کرد: مراکز نیکوکاری مجری شایسته‌ای برای ارائه خدمات به محرومین هستند و در مسیر هم‌افزایی با کمیته امداد توانمندی‌های بسزایی در جهت خدمت‌رسانی به محرومین ایجاد می‌شود.
حجت‌الاسلام محمد منتج، مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی استان البرز نیز با اشاره به اینکه طبق آمار رسمی، محرومین در ۶۰ منطقه حاشیه‌نشین استان سکونت دارند، گفت: حدود ۹۰۰ هزار نفر از این نیازمندان از خدمات اولیه شهری کم‌بهره هستند.
وی متذکر شد: در راستای ارائه خدمات به این عزیزان در این ۶۰ منطقه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد ایجاد می‌شود تا با مدیریت معتمدین مساجد و ائمه جماعات بتوانیم به عدالت اجتماعی برسیم.

انتهای پیام
captcha