وضعیت ثبات کرونایی در شاهرود
کد خبر: 3938394
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

وضعیت ثبات کرونایی در شاهرود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری سمنان گفت: خوشبختانه با انجام محدودیت‌های شدید کرونایی و با همکاری و مشارکت خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر استان و شاهرود به وضعیت با ثباتی رسیده‌ است.

وضعیت ثبات کرونایی در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری، ظهر امروز 10 آذر در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و کنونی شاهرود با تاکید بر اینکه اقدامات بسیار مناسب انجام شده در راستای کمک‌های مومنانه در سطح استان ادامه دارد، گفت: با همکاری و مشارکت خوب مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوشبختانه در حال حاضر استان به وضعیت با ثباتی رسیده‌ است.

وی با بیان اینکه به علت همجواری شاهرود با مناطق پر جمعیت و همچنین قرار گرفتن در کریدور غرب به شرق کشور میزان ابتلاء و انجام پیک‌های بعدی در این شهرستان افزایش یافت که در این راستا بر اساس پیش‌بینی‌ها وضعیت استان و کشور در فصل پاییز وضعیت نگران‌کننده و خطرناک داشت که خوشبختانه با انجام محدودیت‌های شدید کرونایی از ابتدای آذر و همکاری مردم سبب تثبیت شرایط شد.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: متأسفانه با فراگیری کرونا در اسفند سال گذشته تعداد زیادی از هم‌وطنان ما بر اثر این بیماری جان باختند اما در کنار این بیماری و بلایای بزرگ، خوشبختانه شاهد همدلی و هم افزایی در ابعاد مختلف هستیم.

نادر فخری، فرماندار سابق شاهرود نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه درصد کشندگی بیماری کرونا در کشور ۵.۶ است که این میزان با کاهش ۱.۲ درصدی در شاهرود به ۴.۴ رسیده به نحوی که از هر ۱۰۰ نفر بیمار بستری شده یادآور شد: واسطه بیماری کرونا در بیمارستان‌های کشور، ۱۳ نفر متأسفانه فوت می‌شوند که این میزان در شهرستان شاهرود ۹ نفر است.

فخری با بیان اینکه  در بحث افزایش ظرفیت و توان تولیدی واحدهای تولیدی، شاهرود با افزایش توان تولیدی ۳۸ بنگاه اقتصادی و تولیدی، رتبه اول استان را به خود اختصاص داد اظهار کرد: در خصوص راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه‌های بالای ۶۰ درصد نیز شاهرود در سه ماهه نخست سال ۹۹، رتبه اول و در ۳ ماهه دوم سال جاری، رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است که نیاز است از مجموعه مدیران استان، شهرستان، کارآفرینان و صاحبان سرمایه و صنایع تقدیر و تشکر داشته باشم.

یادآور می‌شود در این مراسم جلالی به عنوان سرپرست فرمانداری شاهرود منصوب و حکم سرپرستی فرمانداری سمنان به فخری، فرماندار سابق شاهرود اعطا شد.

انتهای پیام
captcha