به گزارش ایکنا به نقل از Financial Post، مدیران شرکت غذایی BRF SA برزیل روز گذشته، 18 آذر، اعلام کردند که بر رشد خدمات و صادرات محصولات خود در بازارهای حلال مانند ترکیه و عربستان سعودی تمرکز خواهند کرد.
به گفته مدیران این شرکت، این بازار در سالهای آینده قابلیت رشد سهبرابری را در قیاس با میزان کنونی دارد.
هدف از شرکت مذکور صرف حدود 55 میلیارد رئال برزیل (10.8 میلیارد دلار) در 10 سال آینده برای افزایش تجارت مواد غذایی ارگانیک است. این سرمایهگذاری در بازارهایی است که مصرفکنندگان محصولات غذایی فرآوریشده مانند پیتزا و ناگت مرغ را خریداری میکنند.
این طرح نشاندهنده دور شدن BRF از تجارت و فروش محصولات تازه مرغ و گوشت خوک به نفع افزایش سهم بازار در بخشهای دیگر مانند غذای آماده و محصولات ارگانیک حیوانی است.
این شرکت که صاحب برند بانویت(Banvit) در ترکیه و سادیا (Sadia) در برزیل است، قصد دارد تا 10 سال آینده 70 درصد درآمد خود را از محصولات با ارزش افزوده به دست آورد، در حالی که این سهم اکنون 50 درصد است.
انتهای پیام