آغاز رأی‌گیری بخش فینال بزرگسالان جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 3943314
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

آغاز رأی‌گیری بخش فینال بزرگسالان جشنواره تلاوت‌های مجلسی

رأی‌گیری مرحله فینال قرائت بزرگسالان جشنواره تلاو‌ت‌های مجلسی با رقابت راه‌یافتگان به مرحله کشوری به صورت مجازی آغاز شد.

رأی‌گیری مرحله فینال قرائت بزرگسالان جشنواره تلاو‌ت‌های مجلسی با رقابت راه‌یافتگان به مرحله کشوری و پس از پایان مرحله استانی با حضور ۳۷ قاری قرآن آغاز شد.

این افراد در قالب پنج گروه، تقسیم و برای هر گروه یکی از قاریان صاحب عنوان بین‌المللی به عنوان مربی انتخاب شد. این گروه‌بندی برای تمرین و آمادگی بیشتر قاریان جهت حضور در مرحله کشوری انجام می‌شود. به این صورت راه‌یافتگان به مرحله کشوری طی حدود یک ماه زیر نظر یک استاد قرآن به تمرین پرداخته‌اند تا با آمادگی کامل در مرحله کشوری تلاوت کنند.

داوود جعفری، دبیر پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به جزئیات فینال مرحله کشوری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مرحله کشوری جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود. در این مرحله تلاوت راه‌یافتگان ضبط و از طریق فضای مجازی به رأی گذاشته می‌شود. به این صورت نفرات برتر انتخاب و این افراد باید در جشنواره فجر تلاوت که بهمن‌ماه برگزار می‌شود با هم رقابت داشته باشند.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی درباره نحوه رأی‌گیری برای تلاوت‌های راه‌یافته به مرحله کشوری گفت: برای این کار دو راه طراحی شده است. در ابتدا سامانه‌ای برای رأی‌دادن به شرکت‌کنندگان طراحی شد که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت ضمن رأی دادن به شرکت‌کنندگان مورد نظرشان به صورت آنلاین نتایج را هم مشاهده کنند. راه دیگر رأی‌ دادن به شرکت‌کنندگان صفحه اینستاگرام جشنواره است که در آن تلاوت‌ها بارگذاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن استماع تلاوت‌ها با لایک کردن تلاوت‌های مورد‌ نظرشان به آن‌ها رأی بدهند.
 
وی تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند از طریق سایت به قاریان مورد نظرشان رأی دهند باید با مراجعه به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام جشنواره، تلاوت‌ها را مشاهده و بهترین‌ها را انتخاب کنند. امیدواریم شرکت‌کنندگان، حداکثر تلاش خود را برای جذب مخاطبان در اخذ رأی برای خود و دیگران داشته باشند. پایان رأی‌گیری این مرحله نیز هفدهم دی‌ماه است.

جعفری درباره مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی که با عنوان فجر تلاوت برگزار می‌شود، گفت: مرحله فینال فینالیست‌های جشنواره با عنوان فجر تلاوت دهه فجر برگزار می‌شود و در آن برگزیدگان دیگر بخش‌های جشنواره معرفی و تجلیل می‌شوند.

علاقه‌مندان برای رأی دادن می‌توانند اینجا کلیک کنند.
انتهای پیام
captcha