اهدای ۱۰۰ تبلت به دانش‌آموزان محروم سمنانی
کد خبر: 3949525
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

اهدای ۱۰۰ تبلت به دانش‌آموزان محروم سمنانی

جانشین پشتیبانی سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان بابیان اینکه محرومیت‌زدایی در دستور کار سپاه است، گفت: در این راستا ۱۰۰ تبلت و ۲ لپ‌تاپ بین دانش آموزان محروم استان توزیع شد.

ارسالی یکشنبه/ اهدای 100 تبلت و ۲ لپ‌تاپ بین دانش‌آموزان محروم سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، مجید معینی، جانشین پشتیبانی سپاه قائم آل‌محمد(عج) سمنان صبح امروز، 5 بهمن در جلسه ستاد محرومیت‌زدایی سپاه استان، با بیان اینکه ۱۰۰ تبلت و دو لپ‌تاپ بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع‌ شده است گفت: پیش از کرونا سپاه همواره تلاش می‌کرد تا با تهیه لوازم‌تحریر و کیف نیاز دانش‌آموزان محروم را رفع کند که این بار نیز در راستای مأموریت ذاتی خود با تغییر آموزش‌ها به‌صورت مجازی به‌سوی تهیه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند گام برداشت.

وی ادامه داد: کرونا موجب ایجاد روحیه همدلی بین مردم شده که در این راستا این حرکت جهادی را به‌خوبی می‌توان در رفع نیازمندی‌های دانش‌آموزان محروم استان سمنان به‌خوبی مشاهده کرد که قطعاً تداوم خواهد داشت تا حدی که دانش‌آموزی محروم از تحصیل به دلیل نبود امکانات نباشد.

جانشین معاون پشتیبانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان با تاکید بر اینکه با شروع کرونا با همکاری نیروهای بسیجی ضدعفونی معابر، سطوح و اماکن استان در دستور کار قرار گرفت، متذکر شد: این اقدام همچنان در زمره دستورات سپاه قرار دارد و کماکان به آن پایبند است.

معینی بابیان اینکه کرونا واحدهای تولیدی و خیران را به‌سوی تهیه ماسک کشاند تا کمبودی در این زمینه نباشد، یادآور شد: تاکنون حدود ۵۰ هزار عدد ماسک و ۱۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی سطح و سه هزار لیتر مایع ضدعفونی دست بین نیازمندان توزیع‌شده است.

انتهای پیام
captcha