نتیجه طاغوت، چیزی جز نابودی نیست / فرصت‌ها را دریابیم
کد خبر: 3952207
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

نتیجه طاغوت، چیزی جز نابودی نیست / فرصت‌ها را دریابیم

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با بیان اینکه انسان آفریده شده است تا در برابر خدا مطیع باشد، نتیجه طغیان کردن و طاغوت را نابودی دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 17 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه شیراز فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر را گرامی داشت و گفت: انسان برای حرکت در یک راه مستقیم آفریده شده است و اگر از این موضوع سرپیچی شد، مصداق همان طغیان کردن و طاغوت است و نتیجه‌اش جز نابودی چیزی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه انسان آفریده شده است تا در برابر خدا مطیع باشد، افزود: اگر انسان در برابر خدا سرکشی کرد، نتیجه‌اش نابودی است و این همان نتیجه‌ای بود که در انتظار شاه بود.

آیت‌الله دژکام بیان کرد: شاهان ایران در برابر مردم مشروب نمی‌خوردند، چون اعتقاد داشتند، شاه یک سرزمین اسلامی هستند، اما شاه پهلوی این کار را نکرد و جلو دوربین و در انظار عمومی شراب خورد و این نشان‌دهنده غرور و سرکشی او داشت. اگر شاه در برابر خدا قیافه نمی‌گرفت به آن روز نمی‌افتاد و اینگونه سقوط نمی‌کرد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه عاقبت فساد و طاغوت، نابودی است، بیان کرد: همین ۲ کلید واژه مهم سقوط پهلوی را رقم زد و موجب نابودی شاه شد.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن 19 بهمن، سالروز دیدار همافران در بهمن 57 با امام راحل گفت: دیدار همافران حق‌طلب نیروی هوایی ارتش با امام خمینی، آن هم پیش از سقوط کامل نظام شاهنشاهی نشان از درایت و ولایت‌مداری آن‌ها بود و با این کار نشان دادند از همان ابتدا پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

آیت‌الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکومیت اقدامات استکبار جهانی در برابر ملت ایران به بدعهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: ایران همیشه پای هر قراردادی که امضا کرده پایبند بوده است، اما طرف‌های مقابل هیچ‌گونه پایبندی نداشتند.

وی بیان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی از بعد نظامی می‌دانند که قوی هستیم و قاطعانه در برابر دشمنان ایستادیم و به تعبیر مقام معظم رهبری دوران بزن در رو هم تمام شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری نقش مسئولان را در این زمینه یادآور شد و افزود: توقع از مسئولان این است که در بعد اقتصادی تلاش کنند تا مشکلی با تحریم نداشته باشیم، تلاش کنند تا فرصت‌ها سوخته نشود.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه فرصت‌ها همیشه به دست نمی‌آیند، از مسئولان خواست تا بدین مسئله توجه داشته باشند و گفت: مسئولان یک لحظه هم معطل نکنند و  تلاش کنند تا از بعد اقتصادی هم کشور ما قوی شود و به روی پای خود بایستد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس تأکید کرد: قطعا با تلاش روزی خواهد آمد که عزت مردم این سرزمین در همه دنیا بلا منازع خواهند بود و البته این برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) از  ضروریات است.

انتهای پیام
captcha